کد خبر: 23810 A

رابطه عاشقانه آقای کارگردان و خانم بازیگر

رابطه عاشقانه آقای کارگردان و خانم بازیگر

سریال درباره رابطه عاشقانه میان باب فارسی و گوئن وردن با حضور دو ستاره ساخته می‌شود.

ایران آرت: شبکه «اف‌ایکس» (FX)، مینی‌سریالی هشت قسمتی براساس رابطه‌ی عاشقانه‌ی میان «باب فاسی» و «گوئن وردن»  در دستور ساخت قرار داده و به تازگی اعلام شده «میشل ویلیامز» و همچنین «سم راکول» قرار است در این سریال حضور داشته باشند.

به گزارش سینماگیمفا، این سریال براساس کتاب زندگی‌نامه‌ای به نام «فاسی» و قلم «سام واسون» ساخته خواهد شد که داستان عشق و همکاری میان «فاسی» و «وردن» را روایت می‌کند.

فاسی یک فیلم‌ساز، کارگردان و رقصنده‌ی سرشناس آمریکایی بوده و وردن هم از بازیگران و رقصنده‌های بزرگ هالیوود به شمار می‌رفت. سریال قرار است بر دوران هنری رقص فاسی و نشان دادن گوشه‌های پنهان صنعت سرگرمی تمرکز کند.

bob-fosse

«نیک گرد» (Nick Grad) از کمپانی اف‌ایکس گفته است: «ما با این تیمی که برای ساخت سریال کنار هم قرار داده‌ایم، در آسمان‌ها سر می‌کنیم. تامی، استیون و لین بهترین گزینه‌ها برای به تصویر کشیدن داستان باب فاسی و گوئن وردن هستند و از حضور میشل ویلیامز و سم راکول هم برای ایفای نقش‌ها بسیار هیجان‌زده هستیم.»

«نیکول فاسی» بازیگر آمریکایی و فرزند فاسی و وردن در این‌باره گفته است: «پدر و مادر من یکی از بزرگ‌ترین داستان‌های عاشقانه‌ی دنیا را دارند. آن‌ها آدم‌هایی کاملا پیچیده‌، وفادار، مرتبط و نزدیک به هم بودند و حالا بالاخره یک تیم خلاق و بااستعداد قرار است این داستان را روایت کند.»

ویلیامز و راکول علاوه بر بازیگری، در نقش تهیه‌کننده‌ی اجرایی هم حضور خواهند داشت.  این سریال کوتاه هشت قسمتی قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود.

هالیوود میشل ویلیامز سم راکول باب فاسی گون وردن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین