کد خبر: 23822 A

"بازی تاج و تخت" به هزاران سال قبل برمی‌گردد

"بازی تاج و تخت" به هزاران سال قبل برمی‌گردد

پایلوت "بازی تاج و تخت"، داستان را به سطح جدیدی می‌برد چراکه وقایع آن مربوط به هزاران سال پیش از رویدادهای سریال اصلی است.

ایران آرت: کیسی بلویز، رئیس بخش برنامه‌سازی شبکه‌ی اچ‌بی‌او در مراسم حلقه‌ی منتقدان تلویزیون (TCA) اعلام کرد که این شبکه امیدوار است تا ساخت پایلوت پیش‌درآمد سریال «بازی تاج و تخت» را که در مراحل آماده‌سازی قرار دارد در سال ۲۰۱۹ آغاز کند. بلویز افزود که جست‌وجو برای کارگردان نیز در دستور کار قرار دارد. 

به گزارش سینماگیمفا، این اسپین‌آف پربودجه توسط جین گلدمن و جرج آر. آر. مارتین خلق شده و گلدمن فیلمنامه‌ی آن را براساس داستانی از مارتین و خودش نوشته است. این پایلوت بدون نام داستان را به سطح جدیدی می‌برد چراکه وقایع آن مربوط به هزاران سال پیش از رویدادهای سریال «بازی تاج و تخت» است.

این سریال به وقایع‌نگاری سقوط از عصر طلایی قهرمانان به دوران تاریک می‌پردازد. اما یک چیز مسجل است: از رازهای دهشتناک گذشته‌ی وستروس تا ریشه‌ی حقیقی وایت‌ واکرها، از اسرار شرق تا استارک‌های افسانه‌ای… هر آن‌چه که ما فکر می‌کنیم درباره‌شان می‌دانیم، داستان حقیقی‌شان نیست.

گلدمن گرداننده‌ی این سریال است و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز به همراه مارتین، وینس جراردیس، و دنیل زلمن بر عهده دارد.

مارتین ماه گذشته تأیید کرد که از آن‌جایی که داستان این پیش‌درآمد مربوط به هزاران سال پیش از «بازی تاج و تخت» است، هیچ‌یک از بازیگران سریال فعلی در آن حضور نخواهند داشت. او همچنین اشاره کرد که سه پیش‌درآمد دیگر بر این سریال که هر کدام خط داستانی و کاراکترهای متفاوتی دارند و در دوره‌ی زمانی متفاوتی روی می‌دهند در حال گسترش هستند.

بازی تاج و تخت جرج آر آر مارتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین