کد خبر: 24041 A

پایان احساسی سریال جنجالی "خانه پوشالی"

پایان احساسی سریال جنجالی "خانه پوشالی"

سریال "خانه پوشالی" که تحت تأثیر اتهامات علیه کوین اسپیسی قرار گرفته، پایانی احساسی خواهد داشت.

ایران آرت: سیندی هالند معاون برنامه سازی نتفلیکس، در تازه ترین گفت وگوی خود با رسانه ها از پایان احساسی فصل پایانی «خانه پوشالی» و ارجاعات فراوان فصل آخر به فرانک آندروود گفته است.

او در مصاحبه اش از اعلام زمان دقیق شروع فصل ششم و پایانی این مجموعه خودداری کرده است اما از شواهد و قراین چنین برمی آید که این سریال در ماه نوامبر و همزمان با انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا پخش خواهد شد.

هالند درباره یکی از مهم ترین شایعات فصل آخر، یعنی نقش اصلی شدن رابین رایت خیلی مبهم صحبت کرده است: «ما از این که کار را به این جا رسانده ایم، خیلی خوشحال و راضی هستیم. از اول هم قرار بود کارمان را در شش فصل جمع وجور کنیم و موفق هم شدیم. من به رابین و تمام گروه خوبمان تبریک می گویم و به آن ها افتخار می کنم.»

خراسان نوشت: پاییز گذشته  پس از طرح اتهامات اخلاقی کوین اسپیسی، ضربه بزرگی به سریال محبوب «خانه پوشالی» وارد شد و پس از کنار گذاشتن اسپیسی، سازندگان مجبور شدند فصل پایانی را بدون حضور او دوباره طراحی و بازنویسی کنند.

در پایان فصل پنجم «فرانک آندروود» با بازی کوین اسپیسی از مقام ریاست جمهوری استعفا کرد و همسرش «کلر» جانشین او شد. حالا باید دید آیا داستان فصل ششم از همین نقطه ادامه پیدا می کند یا با توجه به حواشی پیش آمده و نبود اسپیسی، اتفاقات دیگری در راه خواهد بود.

کوین اسپیسی فرانک آندروود خانه پوشالی رابین رایت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین