کد خبر: 24106 A

رونمایی از زنان نابودگر سینما / عکس

رونمایی از زنان نابودگر سینما / عکس

بازیگران زن ریبوت "نابودگر" مشخص شدند

ایران آرت: کمپانی پارامونت پیکچرز تصویر رسمی زنانِ ریبوت The Terminator (نابودگر) که در حال فیلم‌برداری است را منتشر کرده است. 

به گزارش سینماگیمفا، مک‌کنزی داویس در این فیلم کنار آرنولد شوارتزینگر و لیندا همیلتون ظاهر می‌شود. دنباله فیلم نابودگر، ریز و دیه‌گو بونتا و گابریل لونا در نقش نابودگر جدید را در اختیار دارد.

فیلم بعدی نابودگر آغازی بر سه‌گانه جدیدی است و دنباله مستقیم "نابودگر ۲: روز قضاوت" بدون در نظر گرفتن "نابودگر ۳: ظهور ماشین‌ها"، Terminator: Salvation و Terminator Genisys است. علاوه بر شوارتزینگر، همیلتون نیز برای بازی در نقش جنگجوی فصلی، سارا کانر، برگشته است.

222

جیمز کامرون که حقوق ساخت نابودگر را در سال ۲۰۱۹ بدست آورد، مجموعه فیلم جدیدی با دیوید الیسون از Skydance می‌سازد. این فیلم‌ساز حقوق فیلم را یک دلار به گل آن هرد فروخته و در عوض توافق کرده، کارگردان نابودگر با بازی آرنولد شوارتزینگر باشد. اولین سری نابودگر توانست ۷۸.۴ میلیون دلار بفروشد و دنباله تحسین شده آن، به کارگردانی کامرون فروش ۵۱۹.۸ میلیون دلاری داشت.

بیلی ری پیش‌نویس اخیر فیلم را نوشته که کامرون، میلر و الیسون نهایی‌اش می‌کنند. پارامونت پیکچرز این فیلم را ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ اکران می‌کند.

آرنولد شوارتزینگر ترمیناتور نابودگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین