کد خبر: 24184 A

یک سریال پرطرفدار تا فصل دهم تمدید شد

یک سریال پرطرفدار تا فصل دهم تمدید شد

«داستان ترسناک آمریکایی» تا فصل دهم تمدید شد و فصل هشتم آن امسال پخش می‌شود.

ایران آرت: علیرغم انتقال رایان مورفی خالق سریال «داستان ترسناک امریکایی» به شبکه نتفلیکس، تولید این سریال که از شبکه اف ایکس پخش می شود دو فصل دیگر تمدید شده است.

به گزارش آی سینما، جان لندگراف مدیر اف ایکس به هالیوود ریپورتر گفته که اجازه تولید این مجموعه تا فصل دهم را داده است. این سریال یکی از سودآورترین و پرمخاطب ترین تولیدات شبکه اف ایکس است.

این در حالی است که مورفی همراه با برد فالچاک در حال حاضر مشغول آمده کردن فصل هشتم «داستان ترسناک امریکایی» هستند. نکته جالب درباره فصل هشتم آن است که پیوندی میان دو فصل دیگر آن ایجاد می کند.

«داستان ترسناک امریکایی» سریالی انتولوژی است و هر فصل آن داستان مستقلی را دنبال می کند، هرچند که بازیگران اصلی آن در اغلب فصل ها مشترک هستند.

فصل هشتم امسال پخش می شود و فصل‌های نهم و دهم برای پخش در سال های 2019 و 2020 آماده خواهند شد. جدایی رایان مورفی از بخش تلویزیون فاکس قرن بیستم بعد از سال‌ها و استخدام شدن در نتفلیکس  صنعت تلویزیون در هالیوود را دچار حیرت کرد. او با قراردادی به مبلغ 300 میلیون دلار به شبکه رقیب رفت.

مورفی یکی از برجسته ترین تهیه کنندگان شبکه اف ایکس بود که به جز «داستان ترسناک امریکایی»، سریال هایی مثل «داستان جنایی امریکایی» و «عداوت» را تولید کرده است.

 

هالیوود نتفلیکس سریال داستان ترسناک آمریکایی اف ایکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین