کد خبر: 24246 A

حمله تند کیهان به لیلا حاتمی

حمله تند کیهان به لیلا حاتمی

کیهان درباره لیلا حاتمی نوشت: از نبود آزادی حرف زد و نگفت اگر آزادی نیست چرا باید به عنوان یک دوستدار اجنبی، آزادانه در ایران زندگی کند!

ایران آرت: روزنامه کیهان در مطلبی با تیتر "حمایت از براندازان برای خودنمایی!" به لیلا حاتمی اعتراض کرد.

کیهان نوشته است:

"باز هم مطابق انتظار برخی از بازیگران، از براندازان و اغتشاشگران حمایت کردند. یکی از این افراد که پیشتر از سردسته دراویش داعشی و جاسوس نشان‌دار آمریکا در ایران، حمایت کرده بود باز به میدان آمد تا بی‌خبری خود از اوضاع و احوال کشور را به رخ بکشد.

دختر زری خوشکام بازیگر فیلمفارسی نیز که گفت‌وگویش با رسانه‌های بیگانه در دی‌ماه 96، به دلیل تلاش ناکامش در انگلیسی حرف زدن با تمسخر کاربران روبرو شده بود، از نبود آزادی حرف زد و نگفت اگر آزادی نیست چرا باید به عنوان یک دوستدار اجنبی، آزادانه در ایران زندگی کند!

در پایان مماشات نهادهای امنیتی با کسانی که خود در ردیف مرفهین بی‌درد به شمار می‌آیند و فارغ از درد و رنج اقشار محروم و مستضعف تنها به فکر خودنمایی در هر شرایطی هستند، جای تامل دارد!"

به گزارش ایران آرت، مطلب کیهان به پست اینستاگرامی صفحه منسوب به لیلا حاتمی درباره ناآرامی‌های اخیر اشاره دارد. صفحه مربوطه با عنوان "فن پیج لیلا حاتمی" در اینستاگرام فعالیت می‌کند و ارتباط یا عدم ارتباطش با لیلا حاتمی مشخص نیست.

روزنامه کیهان لیلا حاتمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین