کد خبر: 24562 A

خشم دختر بازیگر از آزارهای جنسی

خشم دختر بازیگر از آزارهای جنسی

ستاره جوان هالیوود از حذف لوییس سی کی و فیلم جدیدش دفاع کرد.

ایران آرت: کلویی گریس مورتس بازیگر نسل جوان هالیوود از اکران نشدن فیلم اخیر لوییس سی کی دفاع کرده و گفته امثال کمدین معروف امریکا که به آزار جنسی متهم‌اند نباید از حق دیده شدن برخوردار باشند. م

ورتس 21 ساله که در درام کمدی «عاشقتم بابایی» در نقش دختر سی کی ظاهر شده، در مصاحبه اخیرش با نشریه نیویورک تایمز از جنبش مقابله با آزار جنسی در هالیوود شدیدا دفاع کرده است. به عقیده مورتس، فیلم سی کی نباید اجازه اکران پیدا کند و بهتر است جایی در دل تاریخ گم و گور شود.

به گزارش آی سینما، نوامبر گذشته، درست چند ساعت پیش از اکران «عاشقتم بابایی» به نویسندگی و کارگردانی لوییس سی کی، مراسم فرش قرمز و افتتاحیه این فیلم در نیویورک لغو شد. سپس همان روز، نیویورک تایمز اقدام به انتشار گزارشی کرد که بر اساس آن پنج زن علیه بازیگر و استندآپ کمدین معروف امریکا شهادت داده و او را به آزار جنسی متهم ساخته‌اند.

کمپانی پخش‌کننده «اورچارد» اعلام کرد فیلم سی کی را اکران نخواهد کرد. مورتس در این‌باره گفته: «فکر نمی‌کنم الان وقتش باشد به امثال او (متهمان پرونده‌های آزار جنسی) بها داده شود. درست است خوشایند نیست برای پروژه‌ای وقت و انرژی بگذاری و بعد همه چیز بر باد برود.»

بازیگر 21 ساله در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرده: «اما همزمان، این جنبش (مقابله با آزار جنسی در هالیوود) به قدری قدرتمند و رو به پیشرفت است که من خوشحال خواهم شد شاهد تحول بزرگی باشم که در صنعت سینما در شرف وقوع است؛ تحولی که به نظرم خیلی خیلی واقعی است.»

خط داستانی «عاشقتم بابایی» روایتگر ماجرای یک نویسنده و تهیه‌کننده موفق (با بازی سی کی) است که دخترش (مورتس) دلباخته یک فیلمساز 68 ساله (جان مالکوویچ) می‌شود و او تلاش می‌کند جلوی رابطه عاشقانه آنها را بگیرد.

کلویی گریس مورتز آزارهای جنسی لوییس سی کی لویس سی کی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین