کد خبر: 24588 A

کمدین‌ها دوباره با "شاهگوش" می‌آیند / حضور بازیگران "پایتخت"

کمدین‌ها دوباره با "شاهگوش" می‌آیند / حضور بازیگران "پایتخت"

تصویربرداری فصل دوم «شاهگوش» به کارگردانی مهران احمدی نیمه شهریور آغاز می شود.

ایران آرت: سریال «شاهگوش» که در فصل نخست توسط داود میرباقری ساخته و در شبکه نمایش خانگی توزیع شد، مهران احمدی کارگردان فصل دوم آن شد.

به گزارش بانی فیلم، مدتی است که پیش تولید سریال در سکوت خبری آغاز شده و تاکنون حضور سه بازیگر در سریال قطعی شده است. بهرام افشاری، احمد مهرانفر و هادی کاظمی که البته هادی کاظمی و احمد مهرانفر در فصل یک در لوکیشن کلانتری حضور داشتند و بهرام افشاری بازیگر جدیدی است که به این گروه پیوسته است. قرار است که داستان فصل دوم این مجموعه در کلانتری روایت شود. البته هنوز مذاکره با بازیگران دیگری هم برای نقش های اصلی در حال انجام است. اما آنچه که مشخص است کار در نیمه شهریور کلید می خورد.

داود میرباقری کارگردان فصل یک این مجموعه پیش از این عنوان کرده بود که قاتل رحمان پیدا نمی شود و ساخت فصل دوم توسط خودش را تکذیب کرده بود.

از این رو مهران احمدی که این روزها سخت مشغول بازی در فیلم «زیر نظر» به کارگردانی مجید صالحی است، به زودی تولید فصل دوم «شاهگوش» را آغاز خواهد کرد.

«شاهگوش» به کارگردانی داود میرباقری و تهیه‌کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند سال ۹۳ در شبکه نمایش خانگی توزیع شد که در این مجموعه فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، حمید رضا آذرنگ، شهرام حقیقت‌دوست، طناز طباطبایی، احمد مهرانفر و سیروس گرجستانی بازیگران اصلی «شاهگوش» بودند.

احمد مهرانفر بهرام افشاری هادی کاظمی شاهگوش شاهگوش 2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین