کد خبر: 24623 A

ماجراجویی‌های ترسناک دختر بازیگر / عکس

ماجراجویی‌های ترسناک دختر بازیگر / عکس

نخستین عکس از سریال "ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا" منتشر شد.

ایران آرت: سریال "ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا" براساس کمیکی به همین اسم است که ماجراجویی‌های سابرینا، جادوگر نوجوان، را بصورت داستان تاریک عصر جدید نشان می‌دهد که وحشت و جادوگری را به تصویر می‌کشد.

به گزارش سینماگیمفا، این اقتباس، سابرینا را در حال تعامل با طبیعت خود، نیم انسان و نیم جادوگر نشان می‌دهد، در حالی که در مقابل نیروهای شیطانی که او، خانواده و دنیای انسان‌ها را تهدید می‌کنند می‌ایستد.

01

کرمن شیپکا در نقش سابرینا در این سریال بازی می‌کند و به لوسی داویس، میراندا اُتو، چانس پردومو ، میشل گومز ، جاز سینکلر، ریچارد کویل، راس لینچ و برونسون پینکوت پیوسته است.

حالا که هر دو سریال Riverdale و ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا از شبکه‌های مختلف پخش می‌شوند، باید منتظر ماند و دید چه ارتباطی بین این دو سریال وجود دارد. مجموعه کمیک شخصیت‌های آرکی مانند بتی و ورونیکا را نشان می‌دهد.

آگویر-ساکاسا این اقتباس را می‌نویسد و تهیه کننده اجرایی آن است. لی تولند کریگر کارگردان و تهیه کننده اجرایی کار به همراه آگویر-ساکاسا، گرگ برلنتی ، سارا اسکچر و جان گلدواتر است. این سریال از ۲۶ اکتبر روی آنتن شبکه نتفلیکس می‌رود.

هالیوود بازیگر زن کرمن شیپکا ماجراجویی های ترسناک سابرینا دختر بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین