کد خبر: 24810 A

پایان هیجانی سریال "بازی تاج و تخت"

پایان هیجانی سریال "بازی تاج و تخت"

ستاره سریال "بازی تاج و تخت" گفت: فصل پایانی رضایت‌بخش است و همه چیز را کنار هم قرار خواهد داد.

ایران آرت: نیکولای کاستر-والدو ستاره‌ سریال "بازی تاج و تخت" درباره تغییر شخصیت جیمی لنستر در طول سریال، رابطه‌اش با خواهرش سرسی، و از همه مهم‌تر اطلاعاتی درباره فصل پایانی این سریال محبوب به The Wrap گفت. 

به گزارش سینماگیمفا، کاستر-والدو درباره فصل هشتم سریال "بازی تاج و تخت" گفت که این فصل رضایت‌بخش خواهد بود و همه چیز را کنار هم قرار خواهد داد.

این بازیگر گفت: من فیلم‌نامه را خواندم و برای دن (وایس) و دیوید (بنیوف) نوشتم و گفتم که فکر نمی‌کنم بهتر از این می‌توانستند فیلم نامه را بنویسند. منظورم این است که وقتی فیلم‌نامه را خواندم، خب من چند سال است سر این پروژه هستم و سعی می‌کنم حدس بزنم آخر داستان چه می‌شود، برای همین بعضی بخش‌ها را خوب می‌فهمیدم اما بخش‌های دیگر کاملا غافلگیر کننده بودند.

وی افزود: و این سریال مثل سریال‌های مرموز جنایی نبود که لحظه آخر به خودت می‌گویی، خب که چی؟ این سریال مثل تکه‌های پازل بزرگی است.

در پایان فصل هفتم، اژدهاهای دنریس و ارتش بزرگ او به وستروس رفتند، جایی که سرسی بعد از مرگ فرزندانش، ملکه شده است. ارتش پادشاه شب به سمت جنوب در حال حرکت است و وقوع جنگ غیرممکن نیست.

تهیه‌کنندگان اجرایی فصل هفتم بازی تاج و تخت، دیوید بنیوف، دی.بی. وایس و برنادت کوفیلد هستند؛ گایمون کاسدی، وینس گراردیس ، جرج آر آر مارتین و بریان کاگمن تهیه‌کنندگان اجرایی و کریس نیومن ، گرگ اسپنس و لیزا مک‌اتکنی این سریال را تولید می‌کنند.

سریال "بازی تاج و تخت" نیمه اول سال ۲۰۱۹ روی آنتن شبکه HBO می‌رود.

نیکولای کاستر والدو بازی تاج و تخت کاستر والدو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین