کد خبر: 24867 A

ابرقهرمان‌هایی که به‌زودی به سینماها می‌آیند / عکس‌ها

ابرقهرمان‌هایی که به‌زودی به سینماها می‌آیند / عکس‌ها

ابرقهرمان‌های جدیدی قرار است از سال 2018 تا 2020 به سینما راه پیدا کنند.

ایران آرت: بدون شک یکی از جذابیت های سینما به واسطه ابرقهرمان هایی است که در فیلم های مختلف به مخاطب شناسانده می شوند و بعضا به سبب علاقه و استقبال مخاطب در نسخه های مختلف ادامه پیدا کردند و هر چند سال یک بار با قصه ای تازه به سینما آمدند. البته این همه ماجرا نیست. ابرقهرمان ها به واسطه محبوبیت شان در سینما و ماندگاری در اذهان مردم پای شان به بازی های رایانه ای نیز باز شده و به خوبی جایی در زندگی و علاقه مندی های مردم پیدا کرده اند.

به گزارش روزنامه صبا، سینمای جهان تا به امروز ابرقهرمان های بسیاری را به خود دیده است و آن طور که از اخبار مشخص است ابرقهرمان های جدیدی در راه سینما هستند. همچنین ابرقهرمان های قدیمی نیز قرار است با داستانی متفاوت بازگردند. در این گزارش به معرفی ابرقهرمان هایی که قرار است از سال 2018 تا 2020 به سینما راه پیدا کنند، پرداختیم که در ادامه می خوانید.

2018

The Batman

1

تا چندی پیش همگان منتظر اعلام نام بن افلک برای کارگردانی فیلم جدید «بتمن» بودند، ولی کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که افلک از لیست کارگردانی این فیلم کنار گذاشته شده است و اندکی طول کشید که این کمپانی مت ریوز را برای کارگردانی فیلم جدید «بتمن» انتخاب کرد. البته ساخت فیلم جدید «بتمن» در حالی است که با تولید فیلم های موفق «شوالیه تاریکی» از کریستوفر نولان، سری فیلم های «بتمن» تا حدودی فراموش شدند اما با این حال فیلم های «بتمن» و «سوپرمن» پتانسیل بالقوه بیشتری دارند.

از فیلم جدید «بتمن» که قرار است در اکتبر اکران شود انتظار می رود که به یک فیلم موفق تبدیل شود، زیرا طی ساخت این فیلم، کارگردان چندین بار تعویض شد و فیلمنامه آن را چندین بار اصلاح کردند. بنابراین به نظر می رسد که کمپانی دی سی می خواهد شکوه فیلم های «بتمن» را مجددا بازگرداند و ما هم منتظریم تا نتیجه را ببینیم.


Aquaman

2

لقب مورد انتظارترین فیلم کامیک کان 2018 را بی شک می توان به «آکوامن» داد. جیمز وان که در گذشته کارگردانی فیلم های «اره»، «توطئه آمیز» و «احضار» را بر عهده داشت قرار است فیلم «آکوامن» را در سال 2018 اکران کند، فیلمی درباره آرتور کوری امپراتوری زیر آب آتلانتیس است. آرتور کوری می فهمد که او وارث امپراتوری زیر آب آتلانتیس است، او باید حرکت بزرگی را انجام دهد تا مردمش را رهبری کند و به قهرمان کل دنیا تبدیل شود. اگرچه این فیلم اولین معرفی «آکوامن» نیست اما قرار است یک فیلم متفاوت باشد که میزان شخصیت پردازی ها بیشتر بوده و مقدار بیشتری به داستان می پردازد، در نتیجه باید منتظر یکی از قدرتمندترین فیلم های دی سی باشیم.


Deadpool 2

3

شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که شخصیت ددپول پس از حضور فاجعه بار در «مردان ایکس: ولورین» بتواند روزی فیلم مستقل خودش را داشته باشد و در بین فیلم های درجه سنی بزرگسال (R-rated) رکوردشکنی کند اما این اتفاق در کمال ناباوری افتاد.

رایان رینولدز (بازیگر ددپول) در همکاری با تیم میلر (کارگردان) یک فیلم عالی کامیک بوکی را روانه سینما کرد. از آن زمان منتظر بودیم که این ضد قهرمان بامزه، با فیلمی عظیم تر و بهتر بازگردد. اکنون «ددپول 2» اکران شده و شخصیت های مارولی دیگری مانند کیبل و دومینو راهم در خود دارد!

در این فیلم رایان رینولدز دوباره لباس قرمزش را به تن کرده و در نقش یک ضد قهرمان البته نه زیاد شرور! ظاهر می شود که عاشق چیمی چانگا است. دیوید لیچ کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که پیش از این فیلم هایی چون «سردترین شهر» و «جان ویک» را کارگردانی کرده است و احتمالا در این فیلم هم مانند گذشته موفق خواهد بود.

«ددپول 2» تنها بخش کوچکی از دنیای بزرگ مارول و مردان ایکس است که در عین حال یکی از جذاب و مفرح ترین بخش های آن به نظر می رسد. با این که شخصیت های جدید، جانی تازه به اثر بخشیده اند، این فیلم بی هیچ حرف و حدیثی متعلق به شخص رینولدز است و همه ویژگی های لازم برای تماشا را دارد: سرگرم کننده، احساسی و منحصر به فرد.


Venom

4

تولید فیلم «ونوم» توسط شرکت سونی نشانه هایی از رسیدن به انتهای تولید سری «مرد عنکبوتی» است. تام هاردی برای نقش ونوم انتخاب شد. روبن فلیشر کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. نخستین میزبان ونوم «مرد عنکبوتی» بود که در نهایت وقتی از ماهیت واقعی آن آگاه شد، خود را از این موجود جدا کرد. این موجود سپس به دنبال میزبان های دیگری، که از مهم ترین آنها می توان به ادی بروک، دومین و بدنام ترین میزبان اشاره کرد که به شخصیت «ونوم» به عنوان دشمن دیرینه «مرد عنکبوتی» تبدیل شد.

بر طبق سازمان شیلد او در کنار شخصیت هایی همچون مگنیتو، دکتر دووم و کله سرخ به عنوان یکی از بزرگ ترین تهدیدات بشریت محسوب می شود. ادی بروک، با قرار گیری در لیست پنجاه تبهکار اصلی در دنیای کمیک ها، یکی از محبوب ترین ضد قهرمان های دنیای مارول است که در کنار و مقابل قهرمانان زیادی چون اسپایدرمن، هالک و ثور ظاهر شده اما عمده حضور او در کمیک های «اسپایدرمن» بوده است.

2019

Shazam

5

شزم فیلمی ابرقهرمانی آمریکایی بر پایه شخصیتی به همین نام از شرکت دی سی کامیکس است. این فیلم به کارگردانی دیوید اف. سندبرگ و نویسندگی هنری گِیدن و دارن لمکه است، که به عنوان هفتمین فیلم در دنیای سینمایی دی سی محسوب می شود.

از بازیگران آن می توان به زکری لی وای، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتن، جک دیلن گریزر، یان چن و جایمن هانسو اشاره کرد. کاپیتان مراول که با عنوان «شزم» هم شناخته می شود یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی سی کامیکس است و برای اولین بار در شماره 2 مجله کمیک تند و تیز (Whiz Comics) انتشارات فاست کامیکس در فوریه 1940 معرفی شد.

اما حالا دوباره «شزم» به سینما می آید، شاید خیلی ها به فیلم Shazam امید چندانی نداشتند اما پس از انتشار تریلر فیلم در کامیک کان 2018، موجی از نظرات مثبت نسبت به آن به وجود آمد. به نظر می رسد که تعادل مناسب میان شوخ طبیعی و طنز به همراه اکشن، می تواند از فیلم «شزم» اثری مخاطب پسند بسازد.

زکری لیوای در نقش قهرمانی جدید در دنیای سینمایی دی سی حضور دارد و با توجه به اشارات فراوان تریلر به بتمن و سوپرمن، شاهد جریان آن در دنیایی مشترک با فیلم های «بتمن علیه سوپرمن» و «لیگ عدالت» هستیم. البته قرار نیست آن فضای تاریک و سنگین فیلم های قبلی، در این اثر تکرار شود.


Captain Marvel

6

این فیلم قرار است در سال 2019 به کارگردانی آنا بودن و رایان فلک اکران شود. از آنجایی که این دو کارگردان در فیلم های دیگری هم با هم همکاری داشته اند، بنابراین منتظر یک فیلم موفق هستیم. از جمله بازیگران این فیلم عبارتند از: بری لارسون که در فیلم های موفقی چون «اتاق»، «خیابان جامپ شماره 21» و «کونگ: جزیره جمجمه» شرکت داشته است.

نقطه قوت این فیلم در این است که مارول در نهایت به استفاده از ابرقهرمان های زن روی آورده است. بنابراین شکی نیست که یک روز شاهد یک فیلم ابرقهرمانانه زنانه باشیم. بنابراین طرفداران مارول عمیقا منتظر یک ابرقهرمان زنانه هستند که شاید بتوان با زن شگفت انگیز (Wonder Woman) رقابت کند. این فیلم قرار است 8 مارس 2019 در ایالات متحده به صورت آی مکس و سه بعدی اکران شود.

2020

Green Lantern Corps

7

کمپانی دی سی یک بار «سپاه فانوس» را با رایان رینولدز آزمایش کرد که موفق هم بود. با این حال این فیلم قرار است با یک داستان متفاوت در سال 2020 اکران شود. در این فیلم «سپاه فانوس» علیه دشمنانش سینسترو و اجسادش قیام می کند. «سپاه فانوس» به همراه نژاد نامیرای خود می خواهد دیواری ایجاد کرده و جهان را نجات دهند و همچنین اجازه ندهند که سینسترو با سلاح حلقه های زرد سبز، زمین را نابود کند. امیدواریم که این فیلم انتظارات ما را از دنیای دی سی برآورده کند.


Cyborg

8

طرفداران این فیلم باید کمی بیشتر منتظر بمانند. کمپانی دی سی قرار است این فیلم را در سال 2020 اکران کند، اما در هر صورت می توانیم نسبت به آن هیجان زده باشیم.

درباره این پروژه چیز زیادی نمی دانیم و حتی کارگردان آن هم هنوز مشخص نیست. با این حال ری فیشر نقش ویکتور استون یا سایبورگ را ایفا خواهد کرد.

از آنجایی که این شخصیت به سیستم های کامپیوتری علاقه دارد، بنابراین طرفداران تکنولوژی و فیلم های ابرقهرمانی می توانند از این فیلم لذت ببرند.

بتمن آکوامن ونوم ددپول 2 ابرقهرمان شزم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین