کد خبر: 24952 A

رسوایی همسر سیاستمدار خانم بازیگر

رسوایی همسر سیاستمدار خانم بازیگر

سینا گیلوری نقش همسر یک سیاستمدار را بازی می‌کند.

ایران آرت: سینا گیلوری به فیلم کمدی رمانتیک «مرا به خاطر بسپار»، به کارگردانی مارتین رزت پیوست. او نقش سلما، دختر کلاود را بازی می‌کند که شوهر سیاست‌مدارش به یک رسوایی عمومی گرفتار می‌شود و این امر باعث خواهد‌ شد که او و خانواده‌اش از دست رسانه‌ها فرار کنند.

به گزارش سینماگیمفا، گیلوری در مصاحبه‌اش با The Outlet گفت: در فیلم «مرا به خاطر بسپار»، شما صداقتی را خواهید دید که فقط در روابط واقعی یک خانواده دیده می‌شود. متناقض و رمانتیک بودن داستان اصلی این فیلم غیر قابل انکار است. من عاشق یک داستان خوب هستم.

در ادامه، مدیر عامل Create Entertainment و همچنین تهیه کننده اجرایی پروژه، آتیت شا گفت که گیلوری بهترین بازیگر برای بازی در این فیلم بود. او گفت: فیلم‌نامه «مرا به خاطر بسپار» با اختلاف، منحصر به فردترین فیلم‌نامه‌ای است که روی آن کار کرده‌ام. خنده دار، دوست داشتنی و فراتر از جذاب. ما واقعاً احساس خوشبختی می‌کنیم که پس از سه سال این فیلم‌نامه را خواندیم. اکنون تنها چند روز با جلسه اصلی تصویربرداری فاصله داریم. سینا با اولین تماس صمیمی شد و ارتباط برقرار کرد و تصور نمی‌کردیم که سلما کامل تر از این به نمایش گذاشته شود.

فیلم حول محور کلادِ هفتاد ساله می‌چرخد که همسرش فوت کرده و یک منتقد سینما و تئاتر سابق است و می‌فهمد عشق زندگی‌اش یعنی لیلیان، در خانه‌‌ی سالمندان است و اوقات سختی را می‌گذراند، بدون اینکه کسی از او مراقبت کند. با کمک بهترین دوست کلاد یعنی شین، او تصمیم می گیرد که تظاهر به آلزایمر کند که تنها راه برای بودن در کنار عشقش است.

علاوه بر گیلوری، بروس درن، بریان کاکس، بازیگر فرانسوی کارولین سیلول و براندون لاراکونته در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

فیلم‌برداری فیلم «مرا به خاطر بسپار» در اسپانیا، فرانسه و لس آنجلس از ۲۴ اوت « ۲ شهریور ۹۸» شروع خواهد شد.

هالیوود فیلم کمدی سینا گیلوری مرا به خاطر بسپار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین