کد خبر: 25136 A

تلاش تام کروز برای پیدا کردن یک مومیایی

تلاش تام کروز برای پیدا کردن یک مومیایی

تام کروز این روزها مشغول مجاب کردن کمپانی یونیورسال برای تولید "مومیایی 2" است.

ایران آرت: تام کروز به دنبال تولید قسمت دوم اکشن ماجراجویانه «مومیایی» است. قسمت اول سری جدید این فیلم سال 2017 روی پرده سینماها رفت.

از قرار معلوم، کروز با آلکس کورتزمن کارگردان فیلم تماس گرفته و از او خواسته دومین قسمت فیلم را بسازند. به همین منظور، از دیوید کوپ دعوت شده تا کار نوشتن فیلمنامه را انجام دهد. کوپ نویسنده فیلمنامه قسمت اول هم بود.

کروز این روزها مشغول مجاب کردن کمپانی یونیورسال برای تولید مومیایی 2 است. ظاهرا این کمپانی علاقه‌ای به تکرار اشتباه گذشته خود ندارد. یونیورسال قسمت اول را با هزینه غیرقابل باور بالای 200 میلیون دلاری تهیه کرد. فروش فیلم در آمریکا، فاجعه بار بود و فقط 80 میلیون دلار شد. البته تماشاگران در دیگر کشورهای جهان رقمی معادل 329 میلیون دلار برای دیدن فیلم پرداخت کرده و مانع از سکته قلبی مدیران یونیورسال شدند!

اما این فروش 410 میلیون دلاری برای فیلم، حکم یک کار موفق و پرفروش را نداشت. نزدیکان به کمپانی یونیورسال می‌گویند، فروش کلی جهانی فیلم فقط خرج تولید آن را پوشش داد و سودی برای سازندگانش به همراه نداشت.

کروز برای جلب رضایت مدیران یونیورسال، پیشنهاد ساخت فیلمی کم خرج‌تر را داده است. اهل فن پیش بینی می کنند موفقیت بالای مالی قسمت تازه «ماموریت غیرممکن»، به جلب نظر مدیران کمپانی یونیورسال کمک کند.

تام کروز مومیایی مومیایی 2 آلکس کورتزمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین