کد خبر: 25172 A

همکاری متفاوت کارگردان ایرانی با کارگردان انگلیسی

همکاری متفاوت کارگردان ایرانی با کارگردان انگلیسی

علی عطشانی یکی از تهیه‌کنندگان دنباله فیلم «اولین تولد» ساخته «تونی کی» شد.

ایران آرت: «تونی کی» که پیش از این ساخت فیلم «تاریخ مجهول آمریکا» با بازی «ادوارد نورتون» را در کارنامه دارد، فیلم هالیوودی «۲nd Born» (دومین تولد) که در حال حاضر در مراحل پیش تولید قرار دارد را از فصل زمستان در نیوجرسی مقابل دوربین می‌برد.

به گزارش ایسنا، برخی از بازیگران فیلم «۱st Born» (اولین تولد) ساخته علی عطشانی که به عنوان اولین تولید مشترک سینمای ایران و هالیوود شناخته می‌شوند در این فیلم جدید نیز حضور دارند و تعدادی بازیگر جدید نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.

در فیلم «۲nd Born» (دومین تولد) برای اولین بار در دنیا یک ربات هوش مصنوعی که شبیه انسان است و مثل انسان احساس دارد و می تواند همچون انسان تصمیم‌گیری و رفتار کند، به کار گرفته شده و قرار است یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کند. قرار است تکنیک‌ها و متدهای بازیگری به این روبات انسان‌نما آموزش داده شود.

پیش از این «استنلی کوبریک» و «جورج لوکاس کارگردان فیلم «جنگ ستاره‌ای» تلاش کردند که یک فیلم را با ربات واقعی بسازند اما به دلیل در دسترس نبودن تکنولوژی روز در آن زمان، موفق نشده‌اند و حالا کمپانی (LA Indipendent film) و ((American Brightlight Film Productions موفق شدند یکی از معروف‌ترین ربات‌های هوش مصنوعی که دقیقا با انسان شبیه‌سازی شده را برای ایفای نقش در فیلم «۲nd Born» (دومین تولد) استخدام کند.

«تونی کی» که برای ساخت موزیک ویدئو تاکنون شش بار نامزد جایزه گرمی شده و یک بار نیز این جایزه را از آن خود کرده است، علاوه بر فیلم «تاریخ مجهول آمریکا»، ساخت فیلم سینمایی «انتقال آب سیاه» و دو مستند «دریاچه آتش» و «جدایی» را نیز در کارنامه دارد.

هالیوود علی عطشانی اولین تولد تونی کی دومین تولد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین