کد خبر: 25248 A

شوهر شارون تیت پیدا شد

شوهر شارون تیت پیدا شد

بازیگران نقش‌های رومن پولانسکی و چارلز مانسون در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" معرفی شدند.

ایران آرت: آخرین خبر در مورد فیلم جدید، جنجالی و پرستاره تارانتینو این است که وی بازیگران نقش های جوانی رومن پولانسکی، کارگردان مشهور لهستانی، و چارلز مانسون را یافته است.

داستان این فیلم که در تابستان سال ۱۹۶۹ در لس آنجلس رخ می دهد گریزی به داستان حمله خانواده چارلز مانسون به شارون تیت و مهمانانش و قتل فجیع آن ها دارد. اگر چه قتل های خانواده مانسون بخشی مهم از داستان این فیلم است اما حجم بیشتر داستان «روزی روزگاری در هالیوود» در مورد یک ستاره سابق سریال های وسترن با نام ریک دالتون (لئوناردو دی کاپریو) است که برای بازگشت به دنیای هالیوود همراه با دوست قدیمی و بدلکارش کلیف بوث (برد پیت) سخت در تلاش است.

به گزارش روزیاتو، این فیلم ستارگان بسیاری را به خدمت گرفته است، از جمله آل پاچینو، داکوتا فنینگ، جیمز ماردسن، امیل هرش، کلیفتون کالینز جونیور، تیم روث، برت رینولدز و مارگو رابی که نقش شارون تیت را بازی خواهد کرد.

اکنون نیز بازیگران دو شخصیت مهم و اصلی داستان یعنی رومن پولانسکی، شوهر شارون تیت، و چارلز مانسون نیز توسط تارانتینو انتخاب شده اند. بر اساس گزارش هالیوود ریپورتر، رافائل زاویروچا، بازیگر لهستانی نقش جوانی های رومن پولانسکی را در فیلم جدید تارانتینو بازی خواهد کرد که مشخص نیست که نقش او در این فیلم تا به چه اندازه مهم باشد زیرا در زمانی که تیت و دوستانش توسط خانواده مانسون به قتل رسیدند، پولانسکی در حال ساخت یک فیلم در اروپا بود.

Rafal-Zawierucha-kim-jest-aktor-ktory-zagra-Romana-Polanskiego-w-filmie-Tarantino_article-w700

رومن پولانسکی  فرانسوی-لهستانی در سال ۱۹۶۸ با شارون تیت ازدواج کرد و سال بعد بود که اعضای خانواده چارلز مانسون، همسر باردار او را همراه با دوستانش، جی سبرینگ، ابیگیل فولگر، ووجسیچ فرایکوفسکی و استیون پرنت، در خانه ای که به تیت و پولانسکی تعلق داشت به طرز فجیعی به قتل رساندند.

زاویروچا در این فیلم در مقابل مارگو رابی بازی خواهد کرد که نقش شارون تیت را بر عهده دارد. نقش مهم و جنجالی دیگر این فیلم یعنی چارلز مانسون نیز بر اساس گزارش ها به دیمون هریمن رسیده است. هریمن را بیشتر به خاطر نقش دیویی کرو در سریال «تایید شده» (Justified) می شناسند.جدا از این که نقش دیمون هریمن در کالبد چارلز مانسون در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تا به چه اندازه برجسته باشد، کوئنتین تارانتینو هیچگاه طرفداران خود را ناامید نکرده و با توجه به بازیگرانی که برای این فیلم پرستاره خود انتخاب کرده، جمع ستاره های او کامل به نظر می رسد.

manson-w700


باید منتظر ماند و دید که پرسروصداترین فیلم تارانتینو که در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۹ اکران می شود چه از آب درخواهد آمد هر چند با توجه به همه بحث ها و جنجال های مربوط به این فیلم در یکسال اخیر می توان انتظار داشت که «روزی روزگاری در هالیوود» یکی از بهترین و پرفروش ترین کارهای وی باشد.

آل پاچینو کوئنتین تارانتینو برد پیت دی کاپریو مارگو رابی شارون تیت چارلز مانسون رافائل زاویروچا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین