کد خبر: 25379 A

گیشه سینما در تسخیر جیسون استاتهام

گیشه سینما در تسخیر جیسون استاتهام

فیلمی با بازی جیسون استاتهام ۴۰۰ میلیون دلاری شد.

ایران آرت: فیلم سینمایی "مگ" جدیدترین فیلم "جیسون استاتام" بازیگر مطرح فیلم‌های اکشن سینمای هالیوود توانست با فروشی فوق العاده در کمتر از یک ماه اکران در سینما‌های جهان به فروشی معادل ۴۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند.

به گزارش میزان، این فیلم سینمایی با فروشی معادل ۴۵ میلیون دلار در سینما‌های هالیوود حالا برای اکران جهانی آماده می‌شود و با توجه به افتتاحیه فوق العاده خود امید زیادی به گیشه چین دارد.

پس از اینکه یک کوسه ۷۰ فوتی در آب یافت می‌شود که به نظر می‌رسد از گونه‌های منقرض شده باشد، تیلور به ایستگاه تحقیقاتی فراخوانده می‌شود، اما کوسه فرار کرده و تیلور برای یافتن این کوسه راهی دریا می شود.

فیلم سینمایی "مگ" بر محور گروهی از دانشمندان می چرخد که در گودال عمیق درازگودال ماریانا گونه های جدیدی را کشف می کنند. شامل یک کوسه غول پیکر به نام مگالودون، موجوداتی که سالها تصور می شد منقرض شده اند.

جونز تیلور کاپیتان نیروی دریایی با نقش آفرینی استاتهام برای کمک به ایستگاه تحقیقاتی فراخوانده می شود، اما خیلی زود هیولا فرار می کند و در مسیرش همه چیز و همه کس را می خورد، و به این ترتیب یک مسابقه با زمان برای متوقف کردن آن آغاز می شود.

این فیلم در ژانر تریلر یا همان هیجان آور ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن را "استیون آلتن" و "بل آوری" بر عهده داشته اند. کمپانی افلایز ساخت این پروژه را انجام داده است.

علاوه بر جیسون استاتام، روبی رز، رابرت تیلور، رین ویلسون، کلیف کورتیس، جسیکا مک نام و جو بینگ در فیلم سینمایی "مگ" به ایفای نقش پرداخته اند.

هالیوود باکس آفیس جیسون استاتهام فیلم مگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین