کد خبر: 25384 A

جانی دپ اتهامات را پذیرفت / دلیل عجیب برای فحاشی

جانی دپ اتهامات را پذیرفت / دلیل عجیب برای فحاشی

جانی دپ دلیل اهانت به یکی از عوامل فیلم «شهر دروغ‌ها» را دفاع از خود اعلام کرد.

ایران آرت: جانی دپ که سر صحنه فیلمبرداری به لوکشین‌یاب فیلم حمله و توهین کرده بود، ادعاهای مطرح شده را پذیرفت اما دلیل حمله‌اش را دفاع از خود و حیثیت حرفه‌ای‌اش عنوان کرد. 

به گزارش جام جم، در دوران فیلمبرداری فیلم گفته شد جانی دپ حداقل دو بار به گرگ بروکز توهین کرده است. در آن زمان، دپ از این مرد عذرخواهی رسمی نمی‌کند و او هم در عوض علیه دپ رسما به دادگاه شکایت می‌کند. دپ در گفت‌وگوی تازه‌اش با رسانه‌ها گفته حاضر به عذرخواهی از بروکز نیست.

به دنبال این موضوع، زمان نمایش عمومی فیلم تازه جانی دپ در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. «شهر دروغ‌ها» باید هفتم سپتامبر در آمریکای شمالی اکران عمومی می‌شد، اما شرکت توزیع‌کننده این درام اکشن اعلام کرد فیلم در تاریخ تعیین‌شده روی پرده سینماها نمی‌رود.

بروکز از دپ تقاضای صد هزار دلار خسارت کرده است. دادگاه که تا مشخص شدن موضوع درخواست توقف نمایش عمومی فیلم را داده، هنوز نظرش را درباره شکایت بروکز به صورت رسمی اعلام نکرده است.

شهر دروغ‌ها با نگاهی به داستان نوول راندال سولیوان و توسط براد فورمن کارگردانی شده است. دپ در داستان فیلم، راسل پول مامور پلیس شهر نیویورک است. او در حال تحقیق درباره قتل دو چهره سرشناس است. فورست ویتاکر هم جک جکسون ماجراست. او روزنامه‌نگار سمجی است که برای حل موضوع قتل‌ها به یاری راسل پول می‌آید.

جانی دپ شهر دروغ ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین