کد خبر: 25399 A

تلاش ابرقهرمان‌های سینما برای خوشحالی کودک سرطانی

تلاش ابرقهرمان‌های سینما برای خوشحالی کودک سرطانی

گروهی از ابرقهرمانان سینما هفته گذشته متحد شدند تا یکی از هواداران‌شان را که با سرطانی کشنده مبارزه می‌کند، خوشحال کنند.

ایران آرت: رایان رینولدز ستاره «ددپول»، کریس اوانز بازیگر نقش شخصیت کاپیتان آمریکا از فیلم‌های «انتقام‌جویان»، کریس پرت و تام هالند از «محافظان کهکشان» و «اسپایدرمن» و هیو جکمن بازیگر نقش‌ «ولورین» همگی طی هفته‌ای که گذشت برای جاش ریگبی آرزوی سلامتی کردند.

به گزارش مهر، مادر ریگبی کمپینی به راه انداخته تا به پسرش کمک کند و در این راه از تعدادی از قهرمانانش صحبت‌های تشویق‌کننده بشنود. این پسر ۱۷ ساله که از دوران بچگی با سرطان خون دست‌وپنجه نرم می‌کرده است ۲ سال پیش متوجه شد نوعی بسیار بدخیم از سرطان مغز دارد. او همان نوع سرطانی را دارد که هفته گذشته باعث مرگ جان مک‌کین، سناتور کارکشته آمریکایی شد.

رایان رینولدز در ویدیویی که برای ریگبی ضبط کرد، گفت: می‌دانم تو طرفدار «ددپول» و ابرقهرمان‌ها هستی و این فوق‌العاده است اما به نظرم بامزه هم هست، به یک دلیل خاص... بعد از اینکه درباره تو و اینکه چه چیزهایی را تحمل کرده‌ای شنیدم، به نظرم این یک حقیقت است که تو فقط در انگشت کوچک دستت قدرت بیشتری از ابرقهرمان‌ها در تمام بدن‌شان داری.

هیو جکمن هم ویدیویی ضبط کرد و در آن گفت: برایت تمام افکار و انرژی مثبت خودم را می‌فرستم. به مبارزه ادامه بده.

تام هالند ستاره «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» نیز عنوان کرد: من به تو فکر می‌کنم و همه در مارول به تو فکر می‌کنند.

کریس اوانز به شوخی در ویدیویی که ضبط کرد گفت ریگبی از کاپیتان آمریکا هم بیشتر طرفدار «ددپول» است و برایش آرزوی موفقیت کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم امروز حالت خوب باشد و مواظب خودت باش.

کریس پرت هم گفت ریگبی یک قهرمان واقعی است.

او در ویدیویش عنوان کرد: به نظرم قهرمانان واقعی جوانانی مثل تو هستند که باید با چالش‌ها مواجه شوند و این کار را با شجاعت انجام می‌دهند.

تمام این ویدیوها در اکانتی در توییتر منتشر می‌شوند که توسط مادرش برای ریگبی درست شده است.

رایان رینولدز کریس پرت اسپایدرمن ابرقهرمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین