کد خبر: 25470 A

لباس سبز "گرین لانترن" بر تن تام کروز

لباس سبز "گرین لانترن" بر تن تام کروز

تام کروز در نسخه جدید "گرین لانترن" لباس ابرقهرمان بدشانس داستان را به تن می‌کند.

ایران آرت: تام کروز به دنبال بازی در نقش‌های ابرقهرمانانه است. او در تازه‌ترین گفت‌وگویش برای بازی در قسمت جدید «فانوس سبز/ گرین لانترن»، ابراز تمایل کرده است. کمپانی برادران وارنر تهیه‌کننده فیلم هم از این موضوع استقبال کرده است. طرفداران کروز هم به استقبال این خبر رفته‌اند. گرین لانترن را برادران وارنر با همکاری شرکت دی‌سی کامیکز تهیه می‌کند. کمپانی برادران وارنر چند سال قبل، امتیاز برگردان سینمایی داستان‌های مصور این شرکت را خریداری کرد.

به گزارش جام جم، قسمت تازه گرین لانترن برای نمایش عمومی در تابستان سال 2020 آماده خواهد شد. اما هنوز اطلاعی از زمان شروع کار فیلمبرداری آن در دست نیست. این نسخه قرار است به احیای داستان فیلمی بپردازد که در سال 2011 با بازی رایان رینولدز به روی پرده سینماها رفت. جالب این که قبل از این گفته می‌شد این نسخه با بازی آرمی هامر جلوی دوربین خواهد رفت. از ماه مارس بحث تولید نسخه احیا شده گرین لانترن در رسانه‌ها مطرح شد.

تام کروز در این نسخه لباس ابرقهرمان بدشانس داستان گرین لانترن را به تن می‌کند. او مردی با نام هال جردن است که به واسطه پیدا کردن یک انگشتر سبز رنگ جادویی، تبدیل به یک ابرقهرمان می‌شود. شنیده می‌شود شرط کروز برای بازی در فیلم این است که فیلمنامه آن یک تغییر اساس بکند. در چند ماه اخیر خبر همکاری کریستوفر مک کواری دوست صمیمی تام کروز با کمپانی برادران وارنر پخش شده است. به همین دلیل، احتمال زیادی وجود دارد که او امر کارگردانی گرین لانترن تازه را به عهده بگیرد. مک کواری پیش از این دو قسمت از مجموعه اکشن و ماجراجویانه «ماموریت غیرممکن» را کارگردانی کرده است.

نسخه قبلی گرین لانترن توسط مارتین کمپل کارگردانی شد. این فیلم با هزینه کلان تولید 200 میلیون دلاری خود، در سطح جهانی (آمریکا و بقیه کشورهای دنیا) فقط 220 میلیون دلار فروش کرد و لقب یک کار فاجعه‌بار را گرفت و همین نکته باعث شد تولید قسمت‌های بعدی آن متوقف شود.

تام کروز فیلم ابرقهرمانی ابرقهرمان گرین لانترن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین