کد خبر: 25478 A

ببینید: استایل خاص ستاره‌ها در جشنواره ونیز

ببینید: استایل خاص ستاره‌ها در جشنواره ونیز

جشنواره فیلم ونیز یک دوره پر سروصدا و موفق را از سر می‌گذراند.

ایران آرت: هفتادوپنجمین جشنواره فیلم ونیز در حالی به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود که فیلم‌های این دوره همه را شگفت‌زده کرده و بسیاری از منتقدین آن را پربارتر از جشنواره‌های برلین و کن می‌دانند.

به گزارش ایران آرت، در جدول امتیازدهی منتقدین به فیلم‌های ونیز به زحمت فیلم متوسط دیده می‌شود. فیلم "نخستین انسان" نمره 3.7 گرفته و فیلم تحسین شده "رم" حتی از "نخستین انسان" هم درخشان‌تر ظاهر شده و با نمره 4.2 در صدر نشسته است.

فیلم‌های دیگر همچون "سوگلی" و فیلم ترسناک "سوسپیریا" هم با نمره‌ 3.6 نظر منتقدین را جلب کرده‌اند و فیلم "ستاره‌ای متولد می‌شود" نیز مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است. بازی لیدی گاگا در این فیلم به قدری درخشان بوده که از حالا پیش‌بینی‌ها برای نامزدی این خواننده در اسکار 2019 آغاز شده است.

جشنواره ونیز به لحاظ ستاره‌‌محوری هم پربار بوده و تا کنون بسیاری از ستاره‌های سینمای هالیوود و سینمای جهان در ونیز دیده شده‌اند که این به اعتبار جشنواره افزوده است. ضمن آن‌که پوشش خاص ستاره‌ها در ونیز هم مورد استقبال طراحان و علاقه‌مندان به مد قرار گرفته است. 

در ادامه عکس‌هایی از حضور ستاره‌ها در مراسم فتوکال و فرش قرمز جشنواره ونیز را برای شما آماده کرده‌ایم که ملاحظه می‌فرمایید.
 

جشنواره فیلم ونیز لیدی گاگا اما استون بردلی کوپر اولین مرد اولین انسان ستاره ای متولد می شود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین