کد خبر: 25512 A

اتفاقی تلخ برای وودی آلن

اتفاقی تلخ برای وودی آلن

تازه‌ترین فیلم وودی آلن ممکن است تحت تأثیر اتهامات جنسی علیه این کارگردان هرگز اکران نشود.

ایران آرت: جنبش Me Too# در صفحات اجتماعی باعث شد که بار دیگر اتهامات آزار جنسی وودی آلن شدت بگیرد. این جنبش برای حمایت دیلین فرو ایجاد شد. اما حالا سرنوشت فیلم "یک روز بارانی در نیویورک" با کارگردانی وودی آلن چه خواهد شد.

به گزارش سینماگیمفا، آلن فیلم‌برداری فیلم "یک روز بارانی در نیویورک" را در پاییز به اتمام رساند. پس از به اتمام رساندن فیلم‌برداری این فیلم، چند تن از بازیگران گفتند که از کار کردن با آلن در پروژه "یک روز بارانی در نیویورک" به شدت پشیمان هستند و او را به آزار جنسی محکوم کردند.

به نقل از Page Six، آمازون هنوز هیچ تاریخ انتشاری را برای "یک روز بارانی در نیویورک" مشخص نکرده است و معلوم نیست که اصلاً بخواهد این کار را انجام بدهد یا خیر. ممکن است که این فیلم فقط به صورت دیجیتالی و بدون هر گونه تبلیغات منتشر شود و شاهد انتشار آن بر روی پرده‌ سینماها نباشیم.

البته فقط اتهامات دلیل نگرانی آمازون نیست، گزارشی نشان می‌دهد که درون فیلم "یک روز بارانی در نیویورک"، جود لانقش شخصیت ۴۵ ساله‌ای را بازی خواهد کرد که با ال فانینگ «Elle Fanning» (ال فانینگ در دنیای واقعی ۲۰ ساله است) رابطه جنسی دارد. با شدت گرفتن جنبش Met Too# در صفحات اجتماعی قطعاً انتشار این فیلم برای آمازون یک ایده‌ی بد خواهد بود.

آمازون هنوز برای ۳ فیلم دیگر با آلن قرار داد دارد؛ اما سرنوشت این قرارداد در حال حاظر مشخص نیست.

وودی آلن سلنا گومز یک روز بارانی در نیویورک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین