کد خبر: 25585 A

فرجام کوین اسپیسی فاش شد

فرجام کوین اسپیسی فاش شد

فرانک آندروود شخصیت اصلی «خانه پوشالی» به شکل عجیبی از این سریال کنار گذاشته شد.

ایران آرت: جدیدترین تیزر منتشر شده از فصل ششم سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) سرنوشت فرانک آندروود شخصیت اصلی فصل‌های قبلی با بازی کوین اسپیسی را فاش کرد. بازیگر سرشناس بعد از افشای چند مورد آزار جنسی در سابقه‌اش از این سریال پرطرفدار شبکه نتفلیکس کنار گذاشته شد.

به گزارش آی سینما، در تیزری که این شبکه منتشر کرده، کلر آندروود دیالوگی خطاب به فرانک می‌گوید و بعد با چرخش دوربین مشخص می‌شود که او مقابل گور شوهرش این جملات را گفته است.

کلر آندروود (با بازی رابین رایت) می‌گوید: «بهت می‌گم فرانسیس، وقتش که برسه، من رو در حیاط پشتی دفن نمی‌کنند. وقتی بخوان ادای احترام کنند، باید در صف بایستند.»

در ویدیوی منتشر شده مشخص می‌شود که فرانک در کنار پدرش در کارولینای جنوبی به خاک سپرده شده است. کلر در پایان فصل پنجم به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد و فصل ششم داستان او را دنبال می‌کند. رابین رایت در مصاحبه جدیدی تایید کرده که پس از افشاگری علیه اسپیسی و کنار گذاشته شدن او، «خانه پوشالی» به لغو شدن بسیار نزدیک بود.

فصل ششم و پایانی این مجموعه تلویزیونی بعد از بازنویسی فیلمنامه و با تاخیر مقابل دوربین رفت و روز دوم نوامبر از نتفلیکس پخش می‌شود.

کوین اسپیسی خانه پوشالی رابین رایت آزارهای جنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین