کد خبر: 25611 A

عکس‌ها و خلاصه داستان فصل نهم "مردگان متحرک"

عکس‌ها و خلاصه داستان فصل نهم "مردگان متحرک"

عکس‌های فصل جدید "مردگان متحرک" که آخرین فصل حضور آندرو لینکلن است را ببینید.

ایران آرت: به طور همزمان خلاصه داستان و عکس‌های جدیدی از فصل نهم سریال "مردگان متحرک" منتشر شد. 

به گزارش زومجی، فصل پیشین سریال مردگان متحرک بحث معروف جنگ تمام عیار را پیش کشید. جایی که ریک و گروهش به جنگ نیگان و ناجیان رفتند. ریک گرایمز دقیقا در جایی که نیگان را شکست داده بود، تصمیم گرفت تا ماجرای ریک-نیگان را برای همیشه تمام کند، یاد پسر از دست رفته‌اش یعنی کارل را زنده نگه دارد و با این روش، فضایی برای ساختن آینده محیا کند. اما تمام نقشه‌های ریک فقط باعث ایجاد دو دسته‌گی بین افراد خودش شد.

فصل نهم سریال اما قرار است بیننده را به یک و نیم سال بعد از وقایع فصل هشتم سریال ببرد. جایی که ناجیان و اعضای الکساندریا با همکاری یک دیگر و نگاه به گذشته، تحت رهبری عادلانه ریک، سعی در ساخت آینده‌ای متمدن دارند. اما دنیایی که آن‌ها می‌شناختند مدام در حال تغییر است، نوع بشر نیز به سمت سقوط اخلاقی حرکت می‌کند و اخلاق جای خود را به غریزه و نیاز انسان می‌دهد، محیط درحال تغییر است و چالش‌های جدیدی جلوی روی ریک و دوستانش قرار خواهند گرفت.



با گذشت زمان در سریال، همه‌ی گروه‌ها با موانع، خطرات و البته زامبی‌ها روبه‌رو می‌شوند. اما هیچکدام از این موارد قرار نیست آن‌ها را با خطری که در کمین‌شان است آماده کند. ریک و دوستانش تلاش زیادی برای رسیدن به تمدن و شهرنشینی کرده‌اند اما خطری که در کمین‌شان است، دقیقا همین تمدن و شهرنشینی را تهدید می‌کند.

این آخرین فصل حضور شخصیت ریک گرایمز با بازی آندرو لینکلن در "مردگان متحرک" خواهد بود.

فصل نهم سریال "مردگان متحرک" از تاریخ ۳۱ اکتبر سال ۲۰۱۸(۹ آبان ۱۳۹۷) از شبکه AMC پخش می‌شود. 

هالیوود مردگان متحرک سریال آندرو لینکلن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین