کد خبر: 25642 A

برخورد متفاوت با متهمان آزار جنسی / آقای کمدین در دادگاه

برخورد متفاوت با متهمان آزار جنسی / آقای کمدین در دادگاه

بیل کازبی برخلاف کوین اسپیسی ممکن است به حبس ابد محکوم شود.

ایران آرت: با وجود اینکه اعلام شده کوین اسپیسی و استیون سیگال برای اتهامات جنسی مطرح شده علیه شان از طرف دستگاه قضایی تحت پیگرد نیستند، اما بیل کازبی، دیگر ستاره بزرگ متهم به آزار جنسی به دادگاه فراخوانده شده است. 

به نقل از آی‌پی‌تی‌وی گاید، دادستان مونتگمری کانتی به تازگی، همزمان با شعارنویسی مجدد روی ستاره کازبی در پیاده روی شهرت در لس آنجلس (که او را متجاوز زنجیره ای خطاب کرده)، اعلام کرده بیل کازبی باید در دادگاه حضور یابد و پاسخگوی تعداد زیادی از زنانی باشد که همگی او را به تجاوز متهم کرده اند. 

دادستان کوین استیل از آقای کازبی خواسته تا روز ۲۴ سپتامبر در دادگاه حاضر شود و اعلام کرده این دادگاه احتمالا دو روز طول می کشد. البته مقامات قضایی این را هم اضافه کرده اند که در رسیدگی به پرونده این متهم سوابق کاری، جایگاه اجتماعی، توان بازپروری و اصلاح و از همه مهمتر احتمال خطرناک بودن وی برای جامعه را در نظر خواهند گرفت.

پیش از این و در اواخر آوریل سال جاری بیل کازبی در مورد شکایت فردی به نام آندریا کانستند از کارکنان دانشگاه تمپل محاکمه و گناهکار شناخته شده بود. هنوز مشخص نیست چند نفر از ۶۰ زنی که از شاکیان کازبی هستند در این دادگاه حاضر خواهند بود. 

این کمدین ۸۱ ساله هم اکنون با احتمال مجازات حبس ابد دست و پنجه نرم می‌کند.

کوین اسپیسی استیون سیگال آزار جنسی بیل کازبی آزارهای جنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین