کد خبر: 25899 A

حاشیه‌های ممنوعه بازیگران مرد و زن ایرانی

حاشیه‌های ممنوعه بازیگران مرد و زن ایرانی

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گفت سریال "ممنوعه" مصداق اشاعه ابتذال نیست و جنبه عبرت‌آموز آن مورد تاکید است.

ایران آرت: ابراهیم داروغه زاده در خصوص واکنش بعضی از اقشار مخاطبان در قبال قسمت اول سریال «ممنوعه» که به تازگی پخش آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است توضیح داد.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در این خصوص به فارس گفت: به طور طبیعی وقتی موضوع یک سریال درباره آسیب های اجتماعی است و در این سریال بطور خاص ولنگاری و کژ رفتاری تعدادی جوان مطرح است فیلمنامه نویس ناگزیر است برای پی ریزی شخصیت و شالوده فکری آنها رفتارهای را طراحی کند که در زمره تخلفات و کنش های غیر متعارف است و البته آنچه که مشاهده می شود مصداق اشاعه ابتذال نیست و جنبه عبرت آموز آن مورد تاکید است.

وی ادامه داد: به همین خاطر بیننده باید با بردباری در انتظار قسمت های بعدی مجموعه باشد تا فرجام و عاقبت سوء رفتار شخصیت ها و یا اصلاح و انابه آنها را در پرتو ارشادات و دلسوزی های خیرخواهانه شخصیت های مصلح داستانی نظاره گر باشد. واکنش اخیر جمعی از مخاطبان در گذشته برای بعضی از سریال های تلویزیونی پخش شده مثل خط قرمز و میوه ممنوعه هم دیده شده بود که خوشبختانه در ادامه دیدگاه آنان تغییر کرد.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تاکید کرد: سریال ممنوعه نیز از این امر مستثنی نیست و با اطمینان از اینکه مراقبت های نظارتی لازم نسبت به آن اعمال شده است، در ادامه امیدواریم دغدغه خاطر و نگرانی مخاطبان محترم را بر طرف کند.

نیکی کریمی میلاد کی مرام امیر جعفری ابراهیم داروغه زاده سریال ممنوعه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین