کد خبر: 25940 A

افشای قتل‌های خانوادگی توسط کریستن استوارت

افشای قتل‌های خانوادگی توسط کریستن استوارت

تازه‌ترین فیلم کریستن استوارت که در مورد قتل‌های خانواده بوردن است اکران خود را آغاز کرد.

ایران آرت: اکران بین المللی فیلم سینمایی "لیزی" به کارگردانی "کرگ ویلیام مک نیل" در سینماهای امریکای شمالی از امروز آغاز شد.

این فیلم با مضمونی جنایی درباره یک قتل است. "لیزی" فیلمی بیوگرافیک بر اساس واقعیت و روایت کننده ماجرایی تلخ در یکی از شهرهای امریکاست که به قتل منجر می شود. این فیلم واقعه قتل های خانواده بوردن در سال 1982 را روایت می کند.

به گزارش میزان، کریستین استورات، کلوهی سوینگی، دنیس اوهارا، جف پری، جیمی شرایدن، تارا اوچ، فیونا شاو، جی هوگلی، آنتونی تاتام، یاوان نیکل و جودی ماتزر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "لیزی" به ایفای نقش پرداخته اند.

1785283_351

برایس کیس نویسنده و فیلمنامه نویس هالیوودی نگارش این نسخه از فیلم سینمایی "لیزی" را بر عهده گرفته و کمپانی پارامنوت پخش کننده اصلی این فیلم در سینماهای جهان خواهد بود.

فیلم سینمایی "لیزی" هشتمین تجربه "کرگ ویلیام مک نیل" در مقام کارگردان است. وی پیش از این بیشتر در مقان کارگردان آثار کوتاه و همچنین تله فیلم های مطرحی همچون آن پسر فعالیت داشته و این فیلم نخستین تجربه بلند سینمایی او محسوب می شود.

استورات پُر درآمدترین هنرپیشه در ونتی فر و در فهرست بالاترین دستمزدبگیران هالیوود در سال ۲۰۱۰ قرار گرفت، با درآمد برآورد شدهٔ ۲۸/۵ میلیون دلار در سال ۲۰۱۱، از طرف مجلهٔ فوربز به عنوان بهترین بازیگر هالیوودی به خاطر ایفای نقش‌های پُردرآمد شناخته شد.

هالیوود کریستن استوارت فیلم لیزی کرگ ویلیام مک نیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین