کد خبر: 26052 A

میسی ویلیامز صدایش را قرض داد

میسی ویلیامز صدایش را قرض داد

ستاره سریال "بازی تاج و تخت" در یک سریال انیمیشنی به‌عنوان صداپیشه حضور پیدا می‌کند.

ایران آرت: میسی ویلیامز بازیگر نقش آریا استارک در سریال «بازی تاج وتخت» به گروه صداپیشگان سریال انیمیشنی «gen: Lock» ملحق شده است. ویلیامز در این سریال  به جای کاراکتر «کمی مک کلود» صحبت خواهد کرد که یک هکر اسکاتلندی بدذات است.

این خبر در RTX لندن، رویداد سالانه کمپانی سرگرمی سازی «روستر تیث/Rooster Teeth» که تهیه کنندگان این سریال انیمیشنی هستند اعلام شد. 

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، گری جی هداک، خالق و گرداننده سریال gen: Lock در این رویداد علاوه بر صحبت از نقش ویلیامز در این سریال، تاریخ احتمالی پخش آن را ژانویه ۲۰۱۹ در سرویس استریم روستر تیث اعلام کرد.

این سرویس استریم برای سیستم عامل های iOS، اندروید و در کنسول ایکس باکس وان، اپلیکیشن اپل تی وی و همچنین در سایت این کمپانی قابل دسترس است که هزینه اشتراک ماهانه آن از ۴.۹۹ دلار شروع می شود.

داستان این سریال درباره اعضای آخرین انجمن آزاد روی زمین است که در طرف بازنده یک جنگ جهانی قرار دارند و تیمی از خلبان های جوان را برای هدایت نسل بعدی روبات های غول پیکر و مسلح به نام مکا به کار می گیرند. اما این تیم خیلی زود متوجه می شود که توانایی های نوشکفته شان هزینه سنگینی برای آن ها در پی دارد.

مایکل بی جوردن (بلک پانتر، کرید) در این سریال صداپیشگی کاراکتر اصلی به نام جولیان چیس را برعهده دارد. داکوتا فاینینگ (The Alienist) نیز در نقش میراندا ورث، دیوید تننت در نقش دکتر روفوس ولر و کوئیچی یامادرا (Cowboy Bebop، Ghost in the Shell) درنقش کازو ایدا صداپیشگی خواهند کرد.

سریال gen: Lock دومین سریال به سبک انیمه و سومین سریال سه بعدی کمپانی روستر تیث است.  این کمپانی تا کنون ساخت چندین سریال بزرگ آنلاین را برعهده داشته است که از جمله آن ها سریال تحسین شده «Red vs. Blue» و سریال «RWBY» است که اولین سریال انیمه ساخت غرب به شمار می رود و در ژاپن نیز پخش شده است. 

بازی تاج و تخت میسی ویلیامز آریا استارک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین