کد خبر: 26059 A

آقای مجری جایزه میلیونی می‌دهد

آقای مجری جایزه میلیونی می‌دهد

جرمی کلارکسون مجری جدید «مسابقه چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟» شد.

ایران آرت: سری جدید مسابقه «چه کسی می خواهد میلیونر شود؟» قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود و حالا اعلام شده جرمی کلارکسون برای اجرای این مسابقه جایگزین کریس ترنت، مجری قبلی می شود. البته چند ماه قبل سازندگان این رقابت تلویزیونی هفت قسمت از این مسابقه را با حضور کلارکسون روی آنتن بردند تا بیست سالگی آن را جشن بگیرند.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، سری جدید این برنامه  پرطرفدار در سال ۲۰۱۹ و در ۱۰ قسمت پخش خواهد شد که شرکت کنندگان در آن باید برای تصاحب یک میلیون دلار به پانزده سوال پاسخ صحیح بدهند.

گزینه های پیش روی شرکت کننده ها در دوره های قبلی عبارت بودند از: پرسش از تماشاگران، تماس تلفنی با یک دوست و استفاده از دوگزینه با شانس مساوی. در سری جدید قرار است پرسش از مجری مسابقه نیز به این گزینه ها اضافه شوند.

به تازگی اعلام شده نخستین اجرای جرمی کلارکسون در این برنامه ۵ میلیون بیننده داشته است. خود کلارکسون دراین باره گفت: «مسلما اجرای مسابقه ای در این سطح برای من فرصتی بی نظیر است و بی صبرانه در انتظار همکاری دوباره با جیمز می و ریچارد هموند در این برنامه خواهم بود.»

متیو ورتی درباره گزینه پرسش از مجری که قرار است دوباره و در فصل جدید به مسابقه اضافه شود گفته که شرکت کنندگان باید مراقب سوالاتی که از جرمی کلارکسون می کنند باشند، زیرا او تخصصی در امور هنری یا کارهای گروهی ندارد!

اپلیکیشن ثبت نام برای شرکت در چه کسی می خواهد میلیونر شود؟ هم اکنون فعال است و شرکت کنندگان برای شرکت در فصل جدید آماده می شوند.

جرمی کلارکسون مجری چه کسی می خواهد میلیونر شود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین