کد خبر: 26241 A

آقای بازیگر افسر نیروی دریایی شد

آقای بازیگر افسر نیروی دریایی شد

بازیگر فیلم «پلنگ سیاه» نقش متفاوت اثر تام کلنسی را بازی می‌کند.

ایران آرت: یک شخصیت دیگر از کتاب‌های تام کلنسی در راه هالیوود است. به نقل از ورایتی، کمپانی پارامونت پیکچرز نقش کاراکتر قهرمان جدید کتاب تام کلنسی یعنی جان کلارک را به مایکل بی. جردن داده است.

جان کلارک یا جان ترنس کلی یک افسر نیروی دریایی قدیمی است که به عنوان مأمور سی‌آی‌ای در حال فعالیت است و در 17 رمان از جمله رمان «The Cardinal of the Kremlin» که در سال 1988 منتشر شد حضور پیدا می‌کند. اگرچه او تا به حال بیشتر به عنوان کاراکتر مکمل برای کمک به آنالیزور سی‌آی‌ای جک رایان حضور داشت. او بالاخره موفق شد با کتاب «Without Remorse» از سایه رایان در آمده و نقش اصلی را بر عهده بگیرد. 

به گزارش سی نما، کلارک همچنین نقش اول را در کتاب «Rainbow Six» داشت که داستان مأموریت جدید او را در سازمان برای نجات دنیا از بزرگ‌ترین تحدیدش تا به حال بازگو می‌کند.

شخصیت کلارک پیش از این توسط «ویلیام دافوعه» در فیلم «Clear and Present Danger» و «لیِو شِرِیبر» در فیلم «The Sum of All Fears» بازی شده است. هریسون فورد و بن افلاک نیز در نقش جک رایان به ترتیب در فیلم‌های «Clear and Present Danger» و «The Sum of All Fears» حضور داشتند.

استودیو پارامونت سال‌هاست در تلاش است تا کریس مک‌گوایر و رایان رینولدز را برای نقش کلارک استخدام کند اما جردن به عنوان یکی از بازیگران مشهور امروز هالیوود این نقش را به دست آورد. او پس از بازی در فیلم «پلنگ سیاه» و به دست‌ آوردن توجه بسیار حتی در جایزه اسکار پله‌های ترقی را با سرعت زیادی طی می‌کند. 

هالیوود پلنگ سیاه مایکل بی جردن مایکل جردن تام کلنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین