کد خبر: 26253 A

تعطیلات رمانتیک امیلیا کلارک در لندن

تعطیلات رمانتیک امیلیا کلارک در لندن

ستاره سریال "بازی تاج و تخت" بازیگر فیلم "آخرین کریسمس" شد.

ایران آرت: فیلم جدید پل فایگی به نام "آخرین کریسمس" گام‌های بزرگی برداشته و امیلیا کلارک بازیگر سریال "بازی تاج و تخت" و هنری گلدینگ بازیگر فیلم Crazy Rich Asian را برای نقش‌های اصلی در اختیار گرفته است. 

در حالی که پلات فیلم هنوز مخفی نگه داشته شده، این فیلم بعنوان فیلم تعطیلات رمانتیک در لندن توصیف شده است. فیلم‌نامه آن را اما تامپسون نوشته که چهار بار نامزد اسکار شده و برای فیلم‌نامه Sense And Sensibility اسکار دریافت کرده است. او فیلم‌نامه را به همراه برینوی کیمینگز نوشته است. تامپسون این فیلم را به همراه دیوید لیوینگ‌استون می‌سازد.

به گزارش سینماگیمفا، فیلم جدید فایگی، A Simple Favor با بازی آنا کندریک، بلیک لایولی و لیندا کاردلینی تغییر بزرگی برای این کارگردان بود و نمرات خوبی دریافت کرد و توانست فروش خوبی نیز داشته باشد. او فیلم تلویزیونی Girls Code را کارگردانی کرده که درباره کمپانی تکنولوژی کاملا زنانه‌ای است.

کلارک نیز برای بازی در نقش دنریس تارگارین در فانتزی موفق شبکه HBO، بازی تاج و تخت، شناخته شده و سال آینده در فصل آخر این سریال دیده می‌شود و آخرین بار نیز در اسپین‌آف دنیای جنگ ستارگان، Solo: A Star Wars Story دیده شد که به نمرات مثبتی دست یافت و ۶۲۵ میلیون دلار فروش داشت.

گلدینگ نیز در دو ماه گذشته به موفقیت زیادی دست یافت و ستاره‌ی گیشه‌ی ماه اوت و کمدی رومانتیک Crazy Rich Asians بود و در A Simple Favor نیز بازی کرده و آخرین کریسمس همکاری مجدد او با فایگی است.

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت آخرین کریسمس هنری گلدینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین