کد خبر: 26353 A

آرزوهای کوکو برای فصل آخر "تئوری بیگ بنگ"

آرزوهای کوکو برای فصل آخر "تئوری بیگ بنگ"

بازیگر سریال «تئوری بیگ بنگ» دو انتظار جذاب از فصل آخر آن دارد

ایران آرت: کیلی کوکو در آستانه پخش فصل دوازدهم و پایانی سریال «تئوری بیگ بنگ» از دو چیزی گفته که دوست دارد در آخرین فصل از این سریال  اتفاق بیفتند. کوکو در این سریال نقش پنی را بازی می کند که در کنار لئونارد، شلدون، راج و هاوارد از کاراکترهای اصلی به شمار می رود.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، از آن جایی که پنی از اولین فصل سریال در آن حضور داشته، دور از انتظار نیست که کوکو لیست آرزوهای خودش را در رابطه با وقایع فصل آخر داشته باشد. او به تازگی با حضور در برنامه The Talk شبکه CBS از این خواسته های خود رونمایی کرده است. این خواسته ها به شکل غافلگیرکننده ای با خواسته های هواداران سریال تفاوت چندانی ندارند و در حقیقت خیلی هم کوچک هستند. کوکو اول از هرچیز می خواهد نام خانوادگی اش فاش شود، و بعد می خواهد آسانسور خراب آپارتمان شان هرچه زودتر تعمیر شود.

در طی ۱۱ فصل پخش شده از این سریال، با وجود اینکه بستگان پنی در اپیزودهایی به عنوان کاراکترهای مهمان حضور داشتند، اما تا به این جای کار هنوز کسی نام خانوادگی او را نمی داند. وقتی او در فصل نهم با لئونارد ازدواج کرد، نام خانوادگی او را گرفت و به پنی هافستاتر بدل شد و بازهم صحبتی از نام خانوادگی اصلی اش به میان نیامد. با این حال از آن جایی که پدر پنی در فصل ۱۲ام ظاهر خواهد شد، شاید بالاخره بهترین فرصت برای افشای این موضوع مهیا شود.

و اما آسانسور خراب آپارتمانی که پنی، لئونارد و شلدون همگی در طی ده سال اخیر در آن زندگی می کنند همچنان از کار افتاده باقی مانده است. شاید محض خنده در نهایت وقتی این کاراکترها تصمیم به اثاث کشی بگیرند این آسانسور هم تعمیر شود.

فصل دوازدهم تئوری بیگ بنگ از ۲۴ام سپتامبر در شبکه CBS آغاز به پخش می کند.

هالیوود سریال تئوری بیگ بنگ کیلی کوکو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین