کد خبر: 26433 A

بازیگر زن برنده اسکار در یک درام دلهره‌آور

بازیگر زن برنده اسکار در یک درام دلهره‌آور

رنی زلوگر در سریال جدید مایک کلی بازی می‌کند.

ایران آرت: بازیگر اسکار گرفته سینما، تازه ترین هنرمندی است که با تلویزیون همکاری می‌کند. مجموعه‌ای که رنی زلوگر با آن همکاری می‌کند، «چه/ اگر» نام دارد و از حال و هوایی درام و خانوادگی برخوردار است.

کار تازه شبکه نتفلیکس فعلا در یک فصل تهیه می‌شود و قرار است فصل‌های بعدی آن هم در دستور تولید قرار گیرد. زلوگر بازیگر نقش اصلی فصل اول است. در فصل‌های بعدی یک چهره معروف دیگر، در نقش اصلی ظاهر خواهد شد. به این ترتیب، معلوم است که هر فصل مجموعه، داستان و کاراکترهای متفاوتی دارد.

به گزارش جام جم، مایک کلی خالق «چه/ اگر» ترجیح می‌دهد از آن به‌عنوان یک درام دلهره‌آور اجتماعی یاد کند. به گفته او، خط اصلی داستان در این‌باره است که وقتی آدم‌های مقبول دست به کارهایی غیرمقبول و غیرقابل قبول می‌زنند، چه اتفاقی رخ می‌دهد.

براین اساس، هر فصل مجموعه یک موضوع اخلاقی را مورد بحث قرار می‌دهد. داستان مجموعه روی این نکته بحث و تمرکز می‌کند، که تصمیمات فردی هر آدمی ممکن است چه عواقبی به بار بیاورد.

نام رابرت زمه کیس فیلمساز سرشناس در بین تهیه‌کنندگان مجموعه دیده می‌شود. هنوز اطلاعی از نوع نقش و کاراکتر زلوگر در «چه‌/‌اگر» نیست. با این حال، نشریه ورایتی خبر می‌دهد نام این کاراکتر آنا است و داستان آن درباره زن و مردی است که به تازگی ازدواج کرده‌اند. در حال حاضر، اطلاعی از زمان شروع کار فیلمبرداری و زمان پخش آن نیست.

اسکار رنی زلوگر چه/اگر مایک کلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین