کد خبر: 26446 A

۷ سریال که صد درصد منتقدان را راضی نگه داشتند

۷ سریال که صد درصد منتقدان را راضی نگه داشتند

برخی سریال‌های کمتر دیده شده به شکل غافلگیر کننده‌ای مورد استقبال منتقدان قرار گرفته‌اند.

ایران آرت: اگر فکر می کنید به ندرت اثری در سایت معتبر راتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) با امتیاز %۱۰۰ پیدا می شود، با دیدن لیست سریال هایی که در زمان پخش شان توانستند تمام منتقدان را راضی نگه دارند غافلگیر خواهید شد. به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، این سریال ها از محصولات کلاسیک تلویزیون همچون «The Wire» (با امتیاز %۹۵) یا سریال های محبوب اخیر همچون «بازی تاج و تخت» (با امتیاز کل %۹۴ و بدون حتی یک فصل که امتیاز ۱۰۰% گرفته باشد) نیستند، بلکه سریال های شاید کمتر دیده شده ای هستند که به شکل غافلگیر کننده ای باب طبع سلیقه های متنوع منتقدان قرار گرفتند. البته در تهیه لیست زیر برای رعایت انصاف سریال های تک فصله و مینی سریال ها گنجانده نشده اند.


۱. Master of None

1

هنوز مشخص نیست که آیا فصل سوم این کمدی الن ینگ و عزیز انصاری به نتفلیکس برمی گردد یا نه، اما صد منتقدی که درباره این سریال نوشتند کاملا از آن راضی بودند.


۲.Jane the Virgin

2

این درام کمدی شبکه CW شاید دیگر به عنوانش ارتباط چندانی نداشته باشد و شاید در نیمه دوم فصل چهارم که در حال پخش است امتیاز %۱۰۰ اش را از دست بدهد، اما طی سه فصل گذشته اش مورد پسند منتقدان واقع شده است.

 

۳.Catastrophe

3

این کمدی چرک و بی تعارف راب دیلنی و شرون هورگن محبوب منتقدان و تماشاگران است. اگر فصل چهارم آن هم به خوبی فصل سوم اش باشد، این سریال همچنان جایگاه رفیع اش را حفظ خواهد کرد.

 

۴.White Collar

4

این درام پلیسی شبکه USA با ۶ فصل طولانی ترین سریال با امتیاز %۱۰۰ در سایت راتن تومیتوز است.


۵.Chewing Gum

5

سیتکام میشل کول در شبکه E4 تنها با دو فصل در سراسر دنیا تماشاگران پیدا کرد و با اینکه فصل سومی برای آن وجود ندارد اما منتقدان را حسابی سر ذوق آورد.


۶.Happy Valley

6

دو فصل اول این درام فوق العاده سلی وینرایت با امتیاز %۱۰۰ تماشاگران اش را در انتظار فصل سوم بی تاب کرده است، برخی از آن ها مطمئن نیستند این موفقیت در فصل پیش رو نیز تکرار شود.


۷.Review

7

این شاید شناخته نشده ترین سریال این فهرست باشد. یک مستند هجوآمیز که در سه فصل با محوریت یک منتقد کارکشته ساخته شده که بر تجربه هایی در زندگی واقعی نقد می نویسد، تجربه هایی مثل سفر به فضا، بتمن بودن و سردسته یک فرقه بودن.

هالیوود بازی تاج و تخت سریال راتن تومیتوز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین