کد خبر: 26467 A

رضا عطاران و بازیگر زن فرانسوی در کانادا

رضا عطاران و بازیگر زن فرانسوی در کانادا

عبدالرضا کاهانی در کانادا با بازی رضا عطاران فیلم می‌سازد.

ایران آرت: عبدالرضا کاهانی فیلم جدید خود با نام «آزاد مثل هوا» را در تورنتو و در ماه نوامبر فیلم‌برداری خواهد کرد. رسانه‌ها از بازی رضا عطاران در این فیلم خبر داده‌اند. پس از «اسب حیوان نجیبی است»، «استراحت مطلق» و «ما شما را دوست داریم خانم یایا» این چهارمین همکاری کاهانی با رضا عطاران است.

به گفته‌ امیر گنجوی مدیر شرکت فینیکس این فیلم در حال حاضر مرحله پیش‌تولید را می‌گذراند و قرار است ترکیب بازیگران آن از کشورهای فرانسه، کانادا و ایران باشد.

به گزارش آی سینما، تاکنون حضور رضا عطاران در پروژه قطعی شده که سابقه‌ همکاری در چهار فیلم دیگر را هم با کاهانی دارد. ضمن این‌که اوفلی بو بازیگر زن فرانسوی که در فیلم «مکتوب مای لاو» به کارگردانی عبدالطیف کشیش بازی کرده هم قرار است در پروژه حضور داشته باشد و به زودی یک بازیگر مطرح فرانسوی و کانادایی نیز به پروژه اضافه خواهند شد.

 

photo_2018-07-18_17-09-13

عبدالرضا کاهانی پیش از این در فستیوال‌های مختلفی شرکت کرده و جوایزی از جمله بهترین فیلم از فستیوال تسالونیکی یونان و جایزه‌ ویژه هیأت داوران از فستیوال کارلوی‌‌واری جمهوری چک را به دست آورده است. از این فیلم‌ساز اخیرا فیلم «استراحت مطلق» با بازی رضا عطاران در کشور فرانسه اکران شد.

گنجوی در توضیح بیشتر گفته است: «کمپانی‌های مختلفی از فرانسه ، کانادا ، امریکا و استرالیا برای پخش فیلم ابراز علاقه کرده‌اند که تاکنون کمپانی بلوبرد و فینیکس پخش این فیلم را در فرانسه و کانادا بر عهده گرفته‌اند.»

عبدالرضا کاهانی رضا عطاران اوفلی بو آزادی مثل هوا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین