کد خبر: 26468 A

سریالی که مخاطبان را غافل‌گیر کرد

سریالی که مخاطبان را غافل‌گیر کرد

جاناتان بنکس از فصل تازه «بهتره با سال تماس بگیری» می‌گوید.

ایران آرت: سریال «بهتره با سال تماس بگیری»، اسپین آف «بریکینگ بد» از زمان شروع پخش فصل چهارم هفته به هفته تماشاگرانش را غافلگیر کرده است. 

جاناتان بنکس بازیگر نقش مایک در این سریال در گفت وگوی تازه اش با «تی وی اینسایدر» درباره فصل چهارم سریال صحبت کرده و اینکه دوست دارد با چه کاراکتری از جهان «بریکینگ بد» در این سریال روبه رو شود.

به گزارش آی‌پی‌تی‌وی گاید، لحظات احساسی مایک در این فصل بیش از هر زمان دیگری بوده است. هواداران سریال رفته رفته متوجه شده اند که شاید روحی لطیف در پس ظاهر نخراشیده این مرد او را هدایت می کند. بنکس در این باره می گوید: «از مبدا تاریخ تا به حال مردانی بودند که به جنگ رفتند و جنگجویانی دلیر و سرسخت بودند و بعد که به خانه برگشتند، مهربان ترین پدرها، همسایه ها و همسرها شدند. این چیز غیرعادی ای نیست. هنوز که هنوزه ما مردان و زنانی را می بینیم که درجنگ ها مبارزه می کنند و وقتی به خانه برمیگردند مهربان و ملایم هستند.»

شبح کاراکترهای زیادی از بریکینگ بد تا به اینجا در اسپین آف آن نیز ظاهر شده اند. بنکس در پاسخ به اینکه آیا کاراکتری از دنیای بریکینگ بد هست که مایل به تجدید دیدار با او باشد گفته است: «واقعا هرکسی را می شود نام برد، حتی میتوانم از راننده تاکسی ای شروع کنم که وقتی مایک تیر خورده او را سوار میکند. این تجربه ای فوق العاده بوده است. واقعا یکی از معدود کارهایی است که با لذت انجامش می دهم. اما کسی که دوست دارم دوباره با او گپ بزنم و صحنه ای را در کنارش بازی کنم بتسی (برندت، که نقش ماری شریدر، خواهر اسکایلر را در بریکینگ بد بازی می کرد) است. او از دوستان نزدیک من است و اگر روزی در این سریال هم پیدایش شود اوقات خیلی خوبی با او خواهم داشت.»

فصل چهارم بهتره با سال تماس بگیری هر دوشنبه شب از شبکه AMC پخش می شود.

هالیوود بریکینگ بد بهتره با سال تماس بگیرید جاناتان بنکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین