کد خبر: 26488 A

آخرین خبر از سریال "ممنوعه" و فیلم "رستاخیز"

آخرین خبر از سریال "ممنوعه" و فیلم "رستاخیز"

پخش سریال پرحاشیه "ممنوعه" از سر گرفته می‌شود.

ایران آرت: ابراهیم داروغه زاده در اولین گفتگوی خود به عنوان دبیر سی و هفتیمن جشنواره فیلم فجر به برخی سوالات پیرامون جشنواره و همینطور سوالاتی درباره سریال "ممنوعه" و فیلم "رستاخیز" پاسخ داد.

داروغه زاده درباره سریال "ممنوعه" گفت: مراحل تولید این سریال متوقف نشده است و از هفته آینده پخش آن آغاز می شود. به خاطر ماه محرم و اینکه تمام قسمت های ساخته شده باید مورد بازبینی قرار می گرفت در توزیع آن وقفه افتاد. ضمن اینکه یکی دو سکانس در قسمت اول سریال وجود داشت که بهتر بود حذف می شد.

به گزارش ایلنا، وی درباره آخرین وضعیت فیلم رستاخیز نیز توضیح داد: تصمیم گیری درباره این فیلم در اختیار سازمان سینمایی نیست زیرا پخش تصویر یاران امام حسین (ع) بخصوص حضرت ابوالفضل (ع) مورد اتفاق نظر مراجع نیست. این فیلم مشکل اکران دارد و باید در آنجا حل شود.

داروغه زاده که شب گذشته در برنامه شهر فرنگ شبکه خبر حضور پیدا کرد بود با بیان اینکه اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره سی و هفتم همان شورای سال گذشته هستند، گفت: سیاستگذاری های کلان جشنواره با شورا است، اعضای هیات انتخاب و داوران را آنها انتخاب می‌کنند و فرم فراخوان چیزی است که توسط شورا تصویب نهایی شده باشد.

وی درباره ادغام جشنواره ملی و جهانی بیان داشت: در این باره بین اهالی سینما و مدیران اختلاف نظر وجود دارد. اشکال بزرگی که در یکجا بودن این دو بخش وجود داشت این بود که توجه چندانی به بخش بین الملل نمی شد زیرا توجه ها به فیلم های سینمایی بود که قرار بود برای اولین بار نمایش داده شود. یکی از دلایل جداسازی این بود که جشنواره بین المللی اختصاصی داشته باشیم و بتوانند از فیلم هایی که در دنیا وجود دارد در این جشنواره حضور داشته باشد. اگر این جشنواره با ملی ارتباط بیشتری داشته باشد خوب است.ضمن اینکه همزمانی این دو جشنواره باعث می شود بخش بین الملل تحت الشعاع قرار گیرد.

دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره مهمترین نیاز امسال جشنواره گفت: جشنواره امسال باید بتواند حرفه ای تر برگزار شود و به ارتقاء سطح فنی سینمای ایران کمک کند.

فیلم رستاخیز ابراهیم داروغه زاده ممنوعه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین