کد خبر: 26702 A

نقشی که بازیگر زن معروف به خاطر پول پذیرفت

نقشی که بازیگر زن معروف به خاطر پول پذیرفت

میشل ویلیامز اعتراف کرد که به خاطر تام هاردی و پول بازی در فیلم «ونوم» را پذیرفته است.

ایران آرت: وقتی خبر رسید «میشل ویلیامز» بازیگر نامزد اسکار و یکی از بهترین‌های حال حاضر هالیوود، برای بازی در فیلم «ونوم» (Venom) اسپین‌آف «مرد-عنکبوتی» قرارداد امضاء کرده، این سؤال در ذهن دوستداران سینما شکل گرفت که حقیقتاً علت قبول این نقش چه بوده است؟

ویلیامز همواره نقش‌هایش را با دقت انتخاب می‌کند و از این جهت یکی از قابل‌احترام‌ترین هنرپیشگان زن است. بنابراین پاسخ این پرسش که چرا چنین بازیگری حاضر می‌شود در فیلمی بازی کند که «قهرمانش» سر انسان‌ها را گاز می‌گیرد و از تن جدا می‌کند، کمی پیچیده است.

به گزارش سی نما، ویلیامز در مصاحبه با هالیوود ریپورتر می‌گوید: «حقیقت این است که علت آن «تام هاردی» بود. او بازیگری مستعد و بسیار متعهد است و در هر لحظه و صحنه، تصمیماتی غیرقابل‌پیش‌بینی می‌گیرد. بنابراین فکر کردم که بازی در کنار چنین بازیگری هیجان‌انگیز باشد. فکر کردم که شاید بازی با او لذت‌بخش باشد و همین‌گونه هم بود.»

بازی در کنار بازیگری چون هاردی که یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های چند سال اخیر است، دلیلی منطقی به نظر می‌رسد. اما ویلیامز در ادامه بیشتر توضیح می‌دهد که چرا فیلم «ونوم» یا هر فیلم پرخرج دیگری را انتخاب کرده است. وی علاوه بر بازی در اولین فیلم ابرقهرمانی خود، اخیراً در فیلم «احساس زیبایی می‌کنم» (I Feel Pretty) در کنار «امی شومر» هم به ایفای نقش پرداخته، این است که جدا از علاقه به بازی در کنار هاردی باید دلیل مهم دیگری هم وجود داشته باشد.

ویلیامز توضیح می‌دهد: «کاش علت هنری و روشنی وجود داشت، اما در مقاطعی باید این حقیقت را بپذیرید که در حال پیرتر شدن هستید و در این دنیا نیازهایی دارید. من در دهه سوم زندگی‌ام به بازنشستگی، بازار مسکن یا شهریه دانشگاه فکر نمی‌کردم؛ هر فیلمی که مایل بودم را انتخاب می‌کردم. اما حالا، فقط گاهی آن کاری را که دوست دارم انجام می‌دهم و ضمناً باید با انتخاب‌هایم خانواده را هم در نظر بگیرم. بنابراین، [انتخاب نقش] پیش‌تر به یک چیز بستگی داشت، ولی اکنون به چیزهای زیادی بستگی دارد.»

اگرچه بازی در «ونوم» باعث می‌شود ویلیامز بتواند از عهده پرداخت قبوض برآید، اما شاید او تمایل مخفیانه‌ای هم به آثار ابرقهرمانی دارد؟ ظاهراً که اینطور نیست.

ویلیامز ادامه می‌دهد: «بازی در آثار سینمایی کوچک‌تر بیشتر به من می‌خورد. تماشای این‌گونه فیلم‌ها را هم بیشتر می‌پسندم. اگر قرار باشد برای دیدن فیلم به سینما بروم، احتمالاً فیلمی خارجی زبان یا کم‌خرج می‌بینم. سلیقه من چنین است. اما، این‌گونه آثار فرصت‌هایی را در زندگی بازیگر به وجود می‌آورند. «کلی رایکارد» [کارگردان Certain Women] قرار بود فیلمی در پاییز سال گذشته اکران کند. نقش من در آن فیلم زیاد پررنگ نبود، اما من در آن بهرحال حضور داشتم. کارگردان نتوانست هزینه تولید آن را فراهم کند. مسئله‌ای که برای من قابل درک نبود. اگر «ونوم» فیلم پرخرجی است، پس باید تولید اثری کم‌خرج برای فیلمسازی مانند کلی راحت‌تر باشد. نمی‌دانم. بنابراین به فیلم‌های مستقلگرایش بیشتری دارم، ولی فیلم‌های پرخرجی مثل «ونوم» هم به علت تازگی و لذت‌بخش بودنشان برای من فریبنده‌اند.» در پایان وقتی از ویلیامز سؤال می‌شود که آیا مایل است خود او نقش یک قهرمان را برعهده بگیرد، پاسخ می‌دهد:‌ «بله، واقعاً لذت‌بخش خواهد بود.»

تام هاردی میشل ویلیامز ونوم فیلم ونوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین