کد خبر: 26783 A

محمدرضا گلزار در لیست جذاب‌ترین بازیگران جهان / عکس

محمدرضا گلزار در لیست جذاب‌ترین بازیگران جهان / عکس

محمدرضا گلزار از قرار گرفتنش در لیست 20 بازیگر جذاب تاریخ سینمای جهان خبر داد.

ایران آرت: صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار پستی را منتشر کرده و خبر از این داده که این بازیگر توسط پایگاه معتبر IMDB به‌عنوان سیزدهمین بازیگر جذاب و خوش‌تیپ تاریخ سینمای جهان شناخته شده است.

به گزارش ایران آرت، علیرغم این‌که این خبر با استقبال طرفداران گلزار همراه شده و بازیگران مشهوری همچون هومن سیدی و ساره بیات هم به خاطر این موفقیت به گلزار تبریک گفته‌اند، مشخص شده که لیست مذکور توسط یک کاربر عادی در IMDB منتشر شده و فکت قابل استنادی که از سوی خود IMDB منتشر شده باشد، نیست.

گلزار در اینستاگرامش نوشته است:
"مجله جهانی (آی-ام-دی-بی) “محمدرضا گلزار” را بعنوان سیزدهمین "مردِ جذاب تمامِ تاریخ سینمای جهان" انتخاب کرد."


Untitled

پس از آن‌که مشخص شد لیست جذاب‌ترین بازیگران تاریخ سینما توسط یک کاربر عادی در IMDB منتشر شده، برخی کاربران از گلزار خواسته‌اند پستی که به اشتراک گذاشته را پاک کنند و در مقابل طرفداران گلزار آنها را به حسادت متهم کرده‌اند. باید دید واکنش گلزار به این موضوع چگونه خواهد بود. 

تام کروز محمدرضا گلزار برد پیت جرج کلونی
نظرات خوانندگان
  • عرفان
    پاسخ

    این لیستی هستش که بهش استناد کردن لیستی یه کاربر درست کرده و اصلا رسمی نیست و اون کاربر دلش خواسته و دوست داشته محمد رضا گلزار رو گذاشته نفر سیزده به نظرش بعد برد پیت از بقیه خوش تیپ بوده... اینم لینکش https://www.imdb.com/list/ls000733633/?ref_=rltls_32

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین