کد خبر: 26844 A

گفتگو با مجری معروفی که همیشه ممنوع‌التصویر است / از ماجرای شوخی با سحر قریشی تا انتقاد به تبلیغات تلویزیون

گفتگو با مجری معروفی که همیشه ممنوع‌التصویر است / از ماجرای شوخی با سحر قریشی تا انتقاد به تبلیغات تلویزیون

محمود شهریاری گفت: من همیشه ممنوع التصویر بوده‌ام مگر این که خلافش ثابت شود! هیچ‌وقت هم نفهمیدم دلیل ممنوع‌التصویر شدن‌هایم چیست.

ایران آرت: محمود شهریاری، مجری تلویزیون که مدت‌هاست در این رسانه حضور نداشته، در این مورد توضیح داد: سال 84 از صداوسیما بازنشست شدم، از آن زمان به بعد یک موسسه دارم که در آن فعالیت می کنم. من همیشه ممنوع التصویر بوده ام مگر این که خلافش ثابت شود، در طول سال هایی که برنامه اجرا کرده ام همواره ممنوع التصویر بوده ام، یک پروسه هایی من آزاد بوده ام و کار کرده ام و دوباره به حالت اول (ممنوع التصویری) برگشته ام.

وی در ادامه افزود: من نمی دانم دلیل این ممنوع التصویر شدن هایم چیست، در طول سالیانی که برنامه اجرا کرده ام، نه دلیل ممنوعیت و نه دلیل رفع آن را به من نگفته اند؛ فقط هر زمان که برداشته شد، من که علت را پرسیدم گفتند مقداری کج سلیقه گی بوده است که برداشته شده و می توانید کار کنید؛ صداوسیما و رادیو خانه دوم ماست و من همیشه غبطه می خورم که چرا این سازمان مخاطبانش را از دست می دهد.

شهریاری در خصوص فیلم انتقادی از صداوسیما که در فضای مجازی منتشر کرده بود به خبرگزاری دانا گفت: این از سر دلسوزی نسبت به خانه ام است، وقتی که خانه ما مشکلی مانند ترکیدگی لوله پیدا کند و ممکن است که خرابی های بزرگتری به وجود بیاید، باید به فکر چاره باشیم تا همه چیز را از بین نبرد، اگر من هر وقت انتقادی نسبت به صداوسیما کرده ام به خاطر همین علاقه ایست که به این سازمان دارم، من هیچوقت انتقاد تخریبی نکرده ام.

او در مورد شوخی‌اش با سحر قریشی گفت: شوخی من با سحر قریشی یک انتقاد به عالم سینما بود که بعضی ها در عالم سینما این فضا را آلوده می کنند، متاسفانه این واقعیت وجود دارد و انتقاد من نسبت به این مسئله بود؛ در واقع شوخی نکردم بلکه تنها یک انتقاد بود، بخاطر حضور فردی که خودش مسئله است، همه او را می شناسند و می دانند که منظور من کیست، به مصاحبه های اکبر عبدی مراجعه کنید می فهمید چه کسی است.

وی اظهار داشت: شما وقتی که 6 دانگ صداوسیما را به شرکت هایی که از شما پشتیبانی مالی می کنند منتقل می کنید، وقتی که در مسابقات فوتبال به اسم قرعه کشی قمار انجام می دهید، یک قمار حلال و یک کازینوی اسلامی باز کرده اید، این چیز مشمئز کننده ای است و همه می بینند؛ مردم به رادیو و تلویزیون در گذشته اعتماد خاصی داشتند، وقتی که پزشک را دعوت می کنید مردم فکر می کنند که حتما حاذق ترین پزشک در تخصص خودش است، الان وقتی که شما از پزشک پوست پول می گیرید که دقایقی جلوی دوربین بنشیند و هر سوالی که خودش می خواهد از او بپرسید، به نظر شما این انتقاد ندارد؟ این به معنی فروختن صداوسیما نیست؟ این با سلامت و روان مردم بازی کردن است؛ این از گناه های نابخشودنی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از شبکه های ماهواره خارجی پیشنهاد داشته است گفت: به من پیشنهاد نداده اند و اگر هم بدهند قبول نمی کنم، من کشورم را دوست دارم و هرگز از کشورم بیرون نرفته ام، مسافرت هایی که می روم حداکثر بعد از یک هفته برای خانه و کاشانه خودم تنگ می شود، شاید چون روحیه من را می شناسند هیچوقت پیشنهادی به من نداده اند.

تلویزیون سحر قریشی محمود شهریاری تبلیغات تلویزیون
نظرات خوانندگان
  • ممدعلی
    پاسخ

    درود بر شرفش.
    حرف حق همیشه تلخ است
    و همین حرف های حق، در این فضای متشنج مملکت، حاصلش بی مهری، ممنوع الکاری و تصویری خواهد شد

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین