کد خبر: 26940 A

سریالی که جایگزین "دلدادگان" می‌شود / عشق جوان ایرانی به دختر عرب

سریالی که جایگزین "دلدادگان" می‌شود / عشق جوان ایرانی به دختر عرب

سریال عاشقانه «حوالی پاییز» جایگزین «دلدادگان» در پخش شبکه سه می‌شود.

ایران آرت: مهدی آذرپندار سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه در خصوص روند تولید و پخش سریال های این شبکه سه گفت: با پایان سریال «دلدادگان» در انتهای مهر، پخش سریال «حوالی پاییز» از هفته اول آبان آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: سریال «حوالی پاییز» به تهیه کنندگی سعید پروینی و کارگردانی حسین نمازی است. این سریال پیش از این «بازگشت» نام داشت و در بیست قسمت حول داستان عاشقانه ایرانی - عربی با محوریت مسائل روز پیش می رود. از یک بازیگر زن عرب هم در این سریال استفاده شده است. این سریال محصول مشترک بسیج صداوسیما و سیمافیلم است.

آذرپندار در خصوص سریال «شرایط خاص» به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اگر اتفاق پیش بینی نشده ای در کنداکتور شبکه سه رخ ندهد، با فرارسیدن ماه ربیع‌الاول سریال طنز «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی روی آنتن خواهد رفت تا شبکه سه با دست پر به استقبال ایام جشن و سرور ماه ربیع برود.

2

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه در خصوص پخش فصل سوم سریال «ستایش» عنوان کرد: تقریباً ۶۰ درصد تصویربرداری این سریال سپری شده و البته چهار ماه دیگر از تصویربرداری آن باقی مانده است. و ان شاء الله این سریال چهل قسمتی برای پخش در سال ۹۸ آماده خواهد شد.

3

رویا تیموریان کامبیز دیرباز حسین نمازی ستایش 3 دلدادگان حوالی پاییز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین