کد خبر: 26957 A

ریدلی اسکات برای اولین بار در تلویزیون

ریدلی اسکات برای اولین بار در تلویزیون

اولین سریال تلویزیونی ریدلی اسکات سفارش ساخت گرفت.

ایران آرت: شبکه TNT برای تولید سریال علمی-تخیلی «Raised By Wolves» «ریدلی اسکات» چراغ سبز نشان داد. اسکات برای اولین بار در یک سریال تلویزیونی در مقام کارگردان مشارکت می‌کند.

آرون گازیکوفسکی که نویسندگی فیلم «زندانیان» را در کارنامه دارد، در این پروژه به عنوان نویسنده و شورانر فعالیت خواهد کرد.

این سریال درباره دو ربات است که در سیاره‌ای دور و اسرارآمیز، وظیفه بزرگ کردن دو نوزاد انسان به آن‌ها محول می‌شود. وقتی که عقاید مذهبی بشر تمدن او را تهدید و شرف نابودی قرار می‌دهد، ربات‌ها درمی‌یابند که کنترل عقاید بشر وظیفه‌ای سخت و غیرقابل پیش‌بینی است.

به گزارش سی نما، اسکات، گازیکوفسکی، «دیوید دابلیو. زاکر»، «جوردن شیهان» و «آدام کولبرنر» و «رابین مایسینگر» تهیه‌کنندگان این مجموعه تلویزیونی خواهند بود.

اسکات می‌گوید: «من همواره به دنبال کشف مرزهای جدید در ژانر علمی-تخیلی هستم و اکنون این سریال حقیقتاً اوریجینال را یافته‌ام که شخصیت‌های آن با پرسش‌های اگزیستانسیال مواجه‌اند: چه چیزی باعث شده ما انسان باشیم؟ اجزای تشکیل دهنده خانواده چیستند؟ و اگر تمام خرابکاری‌هایمان روی این سیاره را از بین ببریم و دوباره از نو آغاز کنیم چه می‌شود؟ با توجه به نوع برنامه‌سازی جسورانه و با کیفیت TNT به نظر می‌رسد که این شبکه جای خوبی برای این نوع از جاه‌طلبی‌های تلویزیونی باشد.»

ریدلی اسکات سریال آرون گازیکوفسکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین