کد خبر: 27090 A

بازگشت ویل اسمیت با "علاء‌الدین" / عکس

بازگشت ویل اسمیت با "علاء‌الدین" / عکس

ویل اسمیت از اولین پوستر فیلم «علاءالدین» رونمایی کرد.

ایران آرت: ویل اسمیت بازیگر نام آشنای هالیوود از پوستر فیلم جدید خود، «علاءالدین» رونمایی کرد. اسمیت روز چهارشنبه ۱۰ اکتبر با انتشار این پوستر در صفحه فیسبوک خود نوشت: «- Lemme OUT!!بذارید بیام بیرون!!». او همچنین اضافه کرده است که بی‌صبرانه منتظرم تا مرا آبی رنگ ببینید. ویل اسمیت در این لایواکشن نقش غول آبی رنگ چراغ جادوی علاءالدین را بر عهده دارد.

به گزارش مهر، علاوه بر اسمیت بازیگران دیگری چون منا مسعود در نقش علاءالدین، نائومی اسکات در نقش جاسمین و مروان کنزری در نقش جعفر حضور دارند. ۲ شخصیت جدید با بازی بیلی مگنوسن و نسیم پدراد نیز نقش دوستان جاسمین را بازی می کنند.

این فیلم که کارگردانی آن را گای ریچی برعهده دارد، نسخه بازسازی شده انیمیشن «علاءالدین» (۱۹۹۲) است که رابین ویلیامز فقید صداپیشگی غول چراغ جادوی آن را بر عهده داشت. آن فیلم یکی از موفق‌ترین ساخته های دیزنی بود و در آن سال بیش از نیم میلیارد دلار فروش کرد.

ویل اسمیت اولین بار سپتامبر سال گذشته عکسی از گروه بازیگران این فیلم را منتشر کرد ولی از آن زمان تا کنون اطلاعات کمی به بیرون درز کرده است.

«علاءالدین» ۲۴ ماه می (۳ خرداد) سال آینده اکران خواهد شد و قرار است کمی بعد از آن نسخه بازسازی شده یک انیمیشن کلاسیک دیگر یعنی «شیرشاه» روی پرده ها بیاید.

11Aladdin_1539254312404_58626164_ver1.0_1280_720

ویل اسمیت علاء الدین نائومی اسکات khm منا مسعود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین