کد خبر: 27453 A

آقای بازیگر دلال مواد مخدر شد

آقای بازیگر دلال مواد مخدر شد

لیام همسورث نقش متفاوتی را در درام «آرکانزاس» بازی می‌کند.

ایران آرت: لیام همسورث و وینس وان برای بازی در درامی با مواد مخدر به نام «آرکانزاس» انتخاب شده اند. قرار است آنها در نخستین تجربه کارگردانی کلارک دوک ایفای نقش کنند. کلارک دوک فیلمنامه را می‌نویسد و خود نیز نقشی در پروژه بازی خواهد کرد.

همسورث و دوک نقش دو دلال مواد مخدر خرده پا به اسم های کایل وسوین را بازی می‌کنند که از «کینگپین فراگ» ساکن  آرکانزاس با بازی وینس وان دستور می‌گیرند، هرچند وقتی معامله‌ای خوب پیش نمی‌رود پیامدهای مرگباری برای‌شان ایجاد می شود.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، تولید فیلم ،۱۸ اکتبرِ این ماه در آلاباما شروع می‌شود.جزئیات انتخاب بازیگرهای دیگر و تاریخ اکران هنوز اعلام نشده است.

دوک قبلا در یک فیلم کوتاه به نام خانه حضور داشته است ، که درباره ی مرد جوانی است که در میانه یک بحران شخصی  به خانه می‌رود تا پدربزرگ ناخوش و بهترین دوست دوران کودکی اش را ببیند.این بازیگر ۳۳ساله در فیلم هایی همچون « هزار کلمه» حضور داشته و در انیمیشن «کرودز»  صداپیشه شخصیت ثانک را برعهده داشته است.

در  ضمن،همسورث یک سری پروژه آماده نمایش دارد.این ستاره ی استرالیایی اخیرا فیلمبرداری کمدی رمانتیک به نام «این رمانتیک نیست؟» را در کنار پریانکا چوپرا و ربل ویلسون به اتمام رسانده است.و فیلم دیگرش  فیلم جنایی و تریلر «مرد قاتل» به کارگردانی  مالیک بادر در مرحله فنی است.

«آرکانزاس» پروژه خشن دیگری برای ویسن وان است. این بازیگر ۴۸ ساله  با فیلم‌های کمدی مانند « مهمانان ناخوانده ی عروسی» برای خود اسم و رسمی بهم زد،اما در سال های اخیر‌ در فیلم‌های جدی تر حضور داشته است.مانند فیلم های «هکساو ریج» ساخته مل گیبسون.به زودی از او «علیه تمام دشمنان»ساخته بندیک اندروز به نمایش درخواهد آمد، فیلم بندیک اندروز درباره ی یک مامور اف بی ای جوان و جاه طلب است که برای تحقیق درباره‌ی بازیگر مشهور جین سیبرگ انتخاب می‌شود.بازیگری که  نزاعی را در جنبش حقوق شهروندی امریکا در سال‌های پایانی  ۱۹۶۰ ایجاد کرد.

هالیوود وینس وان لیام همسورث آرکانزاس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین