کد خبر: 27640 A

دلزده شدن خانم بازیگر از کمدی‌های رمانتیک

دلزده شدن خانم بازیگر از کمدی‌های رمانتیک

بازیگر مشهور هالیوود می‌گوید دیگر در فیلم‌های کمدی رمانتیک به ایفای نقش نمی‌پردازد.

ایران آرت: جولیا رابرتس از آنجایی که اعتقاد دارد دارای تجارب زیادی در زندگی است، دیگر با درخشیدن در فیلم های کمدی رمانتیک مخالف است.

این ستاره سینما گران‌ترین بازیگر در سال‌های نود بوده است و در تعدادی فیلم کمدی رمانتیکِ مشهور مانند "زن زیبا"، "عروسی بهترین دوستم" و "ناتینگ هیل" نقش اصلی را ایفا کرده است. به هر روی او دیگر  در فیلم‌های کمدی رمانتیک ایفای نقش نخواهد کرد.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، این بازیگر ۵۰ ساله در مصاحبه  با "اینترتینمنت تونایت" توضیح می‌دهد: مگر اینکه نقش والدینِ شخصیت‌های اصلی را در فیلم های کمدی رمانتیک بازی کنم.در دورانی از کارم مردم فکر می‌کردند من به ژانر کمدی رمانتیک رو آورده ام ، و البته من هم عاشق کمدی رمانتیک‌ها و عاشق حضور در آنها و تماشای فیلم‌های کمدی رمانتیک هستم.اما گاهی اوقات در برخی برهه‌ها با تجربه های زندگی جور در نمی آیند.و این حتی مساله سن نیست بلکه  صرفا هرچه مردم می‌دانند من هم می‌دانم.

جولیا نقش های تلخ‌تری بازی کرده است که شامل فیلم های "آگوست:اوسیج کانتی" می‌شود که بخاطر آن نامزد اسکار شد و "ارین براکویچ" که بخاطرش جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش نخست را گرفت. آخرین فیلم کمدی رمانتیکی که او در آن حضور داشته است فیلم پربازیگر "روز مادر" است که "جنیفر انیستون ،کیت هادسون و جیسون سودیکیس در آن نقش آفرینی داشتند.

ستاره "عروس فراری" در یک مصاحبه جداگانه با تایمز جهت تبلیغ برنامه تلویزیونیِ جدیدش برای شبکه آمازون، می پذیرد که فکر می کند  در عصر ِ امروزیِ اینستاگرام به عنوان یک بازیگرِ  تازه کار تلاش می‌کند.

او می گوید: بازیگر بودن دیگر مثل همیشه نیست.من نمی خواهم در کسب و کار سینمای امروزه بیست و یک ساله باشم چون نمی دانم چگونه از خودم عکس بگیرم. در این کار به طرز وحشتناکی نابلد هستم. هنگام عکس گرفتن از دیگران خوب عمل میکنم اما از خودم نه.

جولیا رابرتز بازیگر زن زن زیبا خانم بازیگر ناتینگ هیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین