کد خبر: 2769 A

"فراری" ، موسس برند ماشین مسابقه ای فیلم تازه مایکل مان/ نام بازیگران در حال مذاکره فاش شد

"فراری" ، موسس برند ماشین مسابقه ای فیلم تازه مایکل مان/ نام بازیگران در حال مذاکره فاش شد

پس از 17 سال سرانجام مایکل مان قرار است انزوا فراری را روی پرده سینما زنده کند.

ایران آرت : علی افتخاری : تولید فیلم زندگی‌نامه‌ای "فِراری"‌ (Ferrari) به کارگردانی مایکل مان بار دیگر به جریان افتاد و این بار هیو جکمن برای بازی در نقش انزو فراری، غول صنعت خودروسازی و مؤسس شرکت فراری و نومی راپاس در نقش همسرِ متارکه‌کرده او در حال مذاکره است.

به گزارش ددلاین، رابطه آن‌ها به اندازه ماشین‌های مسابقه‌ای که فراری طراحی کرد، پرشور و آتشین بود و این مسئله نقشی بزرگ در فیلمنامه مان دارد. آن‌ها ماه‌هاست که درباره همکاری در پروژه "فراری" مذاکره می‌کنند و اکنون شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که تولید پروژه تابستان 2018 شروع شود.

خبر مذاکره با جکمن در حالی منتشر شد که فیلم "لوگان" با بازی او در اولین آخر هفته اکران در دنیا از مرز 250 میلیون دلار گذشت.

مان کار روی پروژه "فراری" را تقریباً 17 سال پیش با همکاری سیدنی پولاک کارگردان فقید شروع کرد. داستان فیلم در 1957 روی می‌دهد، سالی که شور و هیجان، شکست، موفقیت و مرگ و زندگی در نبرد فراری برای برتری بر رقیبش مازراتی، با هم تداخل پیدا کرد.

کریستین بیل دو سال پیش قرار بود نقش فراری را بازی کند، اما نگرانی در مورد وضعیت سلامتی او اجازه نداد این کار را انجام بدهد. بازیگر بریتانیایی باید تا بهار 2016 اضافه‌وزن پیدا می‌کرد، اما پزشکان تشخیص دادند رسیدن به وزن مورد نظر تا آن زمان سلامت او را به خطر می‌اندازد.

جکمن به لحاظ فیزیکی بیشتر به فراری نزدیک است و برای ایفای نقش او نیاز به رژیم غذایی سختی ندارد.

مان در سال 2000 برای فیلم "خودی" نامزد سه جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردان و فیلمنامه اقتباسی شد و سال 2005 هم برای تهیه فیلم "هوانورد" نامزد اسکار بود. "آخرین بازمانده موهیکان‌ها"، "مخمصه"، "علی"، "وثیقه"، "پلیس مفاسد میامی" و "دشمنان مردم" از دیگر ساخته‌های این فیلمساز شیکاگویی است.

 

فیلم فراری مایکل مان هیو جکمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین