کد خبر: 27854 A

گیشه سینمای جهان در تسخیر هالووین

گیشه سینمای جهان در تسخیر هالووین

فیلم ترسناک "هالووین" با به دست آوردن ۲۵.۶ میلیون دلار از ۶۲ کشور گیشه سینمای جهان را فتح کرد.

ایران آرت: همانطور که پیش بینی می‌شد، فیلم ترسناک "هالووین" برای دومین هفته پیاپی صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد و در سراسر جهان هم به فروش خوبی دست یافت. این فیلم در این آخر هفته ۳۲ میلیون دلار در آمریکا و کانادا فروخت و بعد از ده روز مجموع درآمد خود را به ۱۲۶ میلیون دلار رساند.

به گزارش آی سینما، "هالووین" در سطح بین‌الملل هم با به دست آوردن ۲۵.۶ میلیون دلار از ۶۲ کشور گیشه سینمای جهان را فتح کرد. این فیلم از آخر هفته آینده به آسیا هم می‌رود و پیش بینی می‌شود فروش جهانی خود را بهبود دهد.

دومین فیلم پرفروش هفته "ستاره‌ای متولد شده" بود که در این آخر هفته ۱۴.۱ میلیون دلار دیگر برای سازندگان خود به همراه داشت. اولین فیلم بردلی کوپر در مقام کارگردان فروش داخلی خود را به مرز ۱۴۹ میلیون دلار رساند و در خارج از آمریکای شمالی هم تا به حال ۱۰۴ میلیون دلار فروخته است.

"ونوم" فیلم ابرقهرمانی سونی با بازی تام هاردی با ۱۰.۸ میلیون دلار فروش رده سوم جدول را به دست آورد و کل فروش داخلی‌اش ۱۸۷ میلیون دلار شد. "ونوم" در کل جهان تا به حال بیش از ۵۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

کمدی-ترسناک "مورمور شدن ۲" هم این آخر هفته ۷.۵ میلیون دلار فروخت و چهارم شد. مجموع فروش این فیلم در آمریکای شمالی ۳۸ میلیون دلار شده است.

فیلم "قاتل شکارچی" که این هفته اکران شد، جایگاهی بهتر از پنجم به دست نیاورد. این محصول لاینزگیت از اکران در ۲۷۲۰ سینما فروش ۶.۶ میلیون دلاری کسب کرد.

دیگر فیلم جدید این هفته "نیمه دهه ۹۰" بود که با ۳ میلیون دلار در رده دهم جدول پرفروش‌های هفته ایستاد.

هالووین ونوم ستاره ای متولد می شود فیلم هالووین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین