کد خبر: 27915 A

واکنش ملیکا زارعی به خبر مجری شدن خواهرش / عکس

واکنش ملیکا زارعی به خبر مجری شدن خواهرش / عکس

ملیکا زارعی خبر مجری شدن خواهرش را تکذیب کرد.

ایران آرت: اخیرا شایعه‌هایی درباره حضور مریلا زارعی به عنوان مجری در یک برنامه تلویزیونی شنیده شده بود که توسط خواهر این بازیگر تکذیب شد.

به گزارش خبرآنلاین، ملیکا زارعی، مجری برنامه‌های کودک، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر مجری شدن خواهرش را تکذیب کرد. او نوشت: "پیرو شایعه‌ای که اخیرا” این روزها مبنی بر حضور خواهر جان به عنوان مجری در یکی از برنامه‌های تلویزیونی مطرح شده لازم میدونم توضیحاتی بدم: خواهر جان هنوز مشتاق خلق شخصیت های متنوع هست و صد البته این عرصه اجرا و بازیگری برایش کاملا مجزاست و میدانم قصد ورود به این عرصه یعنی اجرا رو نداره یا بهتر بگم حالا حالاها نداره.... اما خودم چون یکی از اعضای کوچک رسانه تلویزیون هستم و علاوه بر اجرا تجربه تهیه‌کنندگی هم داشتم احساس میکنم چقدر همه چی تغییر کرده.

در گذشته افکارت و ایده آل‌های یک برنامه رو با مدیرمون وقتی در میان میذاشتیم تا وقتی این افکار از رویا به واقعیت تبدیل نمیشد اجازه نداشتیم ذهنیت هامون رو حتی در فضای رسانه با صدای بلند مطرح کنیم ...ولی ظاهرا کمی روال برنامه سازی تغییر کرده .اول طرح برنامه‌ای که تو ذهنشون میگذره با نام مجری ایده‌آل خودشون اطلاع‌رسانی میکنند و با نام هنرمند اسم برنامه رو مطرح میکنند ...خب حالا اسم رو مطرح کردیم ...حالا بریم سراغ طرح کلی برنامه،اهداف برنامه،پیام برنامه عجب...."

5082720

مریلا زارعی خاله شادونه ملیکا زارعی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین