کد خبر: 27986 A

تام هنکس نوبل ادبیات را می‌خواهد

تام هنکس نوبل ادبیات را می‌خواهد

تام هنکس ترجیح می‌دهد به جای بردن دوباره جایزه اسکار، جایزه نوبل ادبیات را به دست آورد.

ایران آرت: تام هنکس در برنامه تلویزیونی گیل کینگ شرکت کرد و درباره اولین کتابش ، نقشی که فرد راجرز و شیفتگی به ماشین تایپ صحبت کرد.

او در این برنامه بیشتر تام هنکس نویسنده بود تا تام هنکس بازیگر! این بازیگر برنده دو مجسمه اسکار سال گذشته مجموعه داستان‌های کوتاه خود "داستان‌های ماشین تحریر" را منتشر کرد که خیلی زود به فهرست کتاب‌های پرفروش روزنامه نیویورک تایمز راه یافت.

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، هنکس در واکنش به تبلیغات زیادی که در رسانه ها در مورد فیلم جدیدش صورت گرفته که به تازگی فیلمبرداریش تمام شد، به شوخی گفت:"من بهترین نقدهای عمرم را برای این فیلم گرفتم که تازه فیلمبرداریش تمام شده است."

او در پاسخ به سوال گیل کینگ که به نظر شما ما هنوز امید به کاری که انجام می دهیم و مسیری که می رویم داریم؟ چنین گفت: "من در دورانی بزرگ شدم که  آمریکا در آستانه یک تحول بود.ما هیچ وقت از اتحاد بیشتر دست نکشیدیم."

در ادامه کینگ از حضار پرسید آیا هنکس باید  برای ریاست جمهوری کاندید شود؟ تماشاگران با هیجان شادی نشان دادند. تام هنکس فوری واکنش نشان داد:"نه ،کاندید نمی شود!" و سپس به تماشاگران گفت:"بس کنید!"

او از گیل خواست دوباره بحث را به سمت کتابش ببرد که در ادامه مجری از تام هنکس انگیزه و الهامش برای نگارش کتاب را که شامل ۱۷داستان کوتاه می شود پرسید.

تام هنکس به کمپانی فیلم خود "پلی تون" اشاره کرد. "من پی بردم که بازیگر بودن یعنی منتظر  زنگ تلفن شدن است که  نسخه ای برای خودکشی وخود ویرانی است."

در تک تک داستان های تام هنکس یک  شخصیت حروفچین حضور دارد. او دراین باره از شیفتگی ش به ماشین تحریر گفت. "من هر روزه از ماشین تایپ استفاده می‌کنم.جاودانگی یک نامه  تایپ شده به اندازه کلمات حک شده روی سنگ خواهد بود."

یکی از حاضران از تام هنکس پرسید دلش می‌خواهد یک جایزه اسکار دیگر بگیرد یا جایزه پولیتزر در ادبیات را؟ هنکس پاسخ داد: "اگر بتوانی به این سوال جواب بدهی خیلی خفن هستی!!! گوربابای این ها. نوبل کجاست؟"

اسکار تام هنکس نوبل ادبیات جایزه نوبل ادبیات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین