کد خبر: 28080 A

"یک مکان ساکت۲" در راه سینماها

"یک مکان ساکت۲" در راه سینماها

بازیگران فیلم "یک مکان ساکت" از خطوط روایی احتمالی قسمت دوم این فیلم پرده برداشتند.

ایران آرت: بعد از موفقیت غیرقابل پیش‌بینی «یک مکان ساکت» در اوایل سال ۲۰۱۸، کار روی دنباله فیلم ادامه دارد؛ قصه‌ای که هنوز معلوم نیست به کدام سو خواهد رفت.

به گزارش مهر، «یک مکان ساکت» درامی هیجان‌انگیز و ترسناک با بازی، کارگردانی و فیلمنامه جان کرازینسکی و همراهی امیلی بلانت است. این فیلم یکی از پدیده‌های سینمای جهان در سال ۲۰۱۸ بود و استقبال گرم مخاطبان، فروش ۳۴۰ میلیون دلاری و همچنین اقبال منتقدان از آن در مقابل بودجه ساخت نه چندان زیاد ۲۰ میلیون دلار، یک موفقیت تمام عیار بود. کرازینسکی قبلا در گفتگوهایی اعلام کرده بود برنامه ای برای ساخت دنباله بر این فیلم ندارد اما گویا این تصمیم عوض شده است و تیم نویسندگان در حال آماده کردن فیلمنامه دوم هستند.

چیزی که اکنون ذهن طرفداران فیلم را مشغول کرده است نحوه ادامه قصه و موضوع فیلم دوم است. امیلی بلانت به عنوان بازیگر و همسر جان کرازیسنکی -هم در فیلم و هم در دنیای واقعی- در این باره می‌گوید: از یک نقطه نظر دانستن این که شناختن آدم‌های فیلم و این که قبل از حمله آن موجودات ترسناک چه زندگی‌ای داشتند می‌تواند جالب باشد، ولی من مطمئن نیستم این ایده را دنبال کنیم. من فکر می‌کنم مردم به سرنوشت این خانواده که اکنون همچون یک کتاب باز باقی مانده علاقه‌مندند و در نتیجه باید به فصل آینده و اتفاقات پیش روی آن‌ها بپردازیم.

میلیسنت سیموندز دیگر بازیگر فیلم نیز عقیده دارد فیلمی با داستانی متقدم‌تر از فیلم اول، ایده جالبی است اگر به پیدایش آن موجودات بپردازد، اما ادامه دادن قصه و دیدن رشد بچه‌هایی که از فیلم قبلی بازماندند، بهتر به نظر می‌رسد.

جان کرازینسکی هم اکنون به‌عنوان کارگردان و بازیگر و عضوی از تیم نویسندگان، سخت روی قصه فیلم دوم کار می‌کند. او درباره فیلم اول عقیده داشت که آن قدر چیزی خاص و منحصر به فرد ارائه می‌دهد که دوست ندارد ادامه‌ای بر آن بسازد، اما حالا نظرش عوض شده است و می‌گوید «ایده‌ای کوچک» را دنبال می‌کند. او عقیده دارد: فقط بحث شخصیت‌ها مطرح نیست، این یک دنیاست؛ یک دنیای به کلی متفاوت منحصر به فرد. این فیلم مانند «بیگانه» و یا «آرواره‌ها» نیست که تکرار خلق قهرمان اصلی محور ساخت فیلم‌ها باشد، این جا یک دنیای کامل با قوانین و شرایط خاص خودش است که بازی کردن در آن ابعاد گوناگونی دارد.

قرار است «یک مکان ساکت ۲» پانزدهم می ۲۰۲۰ (۲۶اردیبهشت ۱۳۹۹) روی پرده‌های سینما بیاید.

هالیوود امیلی بلانت یک مکان ساکت یک مکان ساکت 2 جان کرازینسکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین