کد خبر: 28158 A

مدارک یک چهره سینمایی برای فرار از رسوایی جنسی

مدارک یک چهره سینمایی برای فرار از رسوایی جنسی

وکیل هاروی واینستین به دنبال رد اتهامات پرونده تجاوز است.

ایران آرت: وکیل هاروی واینستین روز دوشنبه برای رد پنج اتهام باقی مانده در پرونده واینستین اقدام کرد و ادعا کرد که این پرونده‌ها توسط پلیس به خلاف دستکاری شده‌اند.

به گزارش سی نما، بن برفمن، وکیل واینستین همچنین با انتشار پیامی از میمی هیلی، یکی از شاکیان واینستین در پرونده تجاوز، مدرکی مبنی بر اینکه هیلی هفت ماه پس از ادعای تجاوز به دنبال ترتیب قراری با واینستین بوده ارائه کرد. متن پیامی که به گفته برفمن در ماه فوریه 2007 فرستاده شد از این قرار است: "سلام! فقط می‌خواستم ببینم آیا خبر داری که هاروی قبل از رفتن وقتی برای ملاقات و دیدن من خواهد داشت؟ میریام."

برفمن پیشتر 40 ایمیل از یکی دیگر از شاکیان منتشر کرده بود، نام این شاکی منتشر نخواهد شد، او در این ایمیل‌ها از واینستین به خوبی یاد کرده بود و به دنبال قرار گذاشتن با او بود. این ایمیل‌ها در ابتدا به دادگاه به عنوان مدارکی برای رد پرونده تجاوز ارائه شده بودند که این درخواست در دادگاه رد شد.

پرونده واینستین از ماه گذشته که دفتر دادستانی مرکزی منهتن اعلام کرد که کارآگاه نیکولاس دیگائودیو از مطلع ساختن دادگاه در رابطه با شواهد جدید به دست آمده در مورد تجدید نظر قریانی سوم، لوسیا ایوانز خودداری کرد در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است.

یکی از دوستان ایوانز به پلیس گفته بود که ایوانز رابطه خود با واینستین در سال 2004 را مشروط توصیف کرده بود. به گزارش دفتر دادستانی، دیگوئیدو با مخفی کردن این مطلب به شاهد گفته بود که "هرچه کمتر بهتر". دیگوئیدو دیگر روی پرونده واینستین کار نمی‌کند. دادستانی نیز با رد پرونده ایوانز موافقت کرده بود اما اعلام کرد که دیگر پرونده‌ها همچنان باز هستند.

در اکتبر 2017 دادستانی، به واینستین اعلام کرده بود که مشکلی مشابه با دیگوئیدو به وجود آمده و او به یک شاهد گفته بود که پیش از تحویل گوشی خود به دادستانی اطلاعاتی را از روی آن حذف کند که شاهد در نهایت از این کار خودداری کرد. در صورت اثبات پرونده‌های دیگر، واینستین با رأی زندان تا آخر عمر روبرو خواهد شد.

هالیوود هاروی واینستین آزار جنسی تهیه کننده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین